Korištenje bicikla kao gradskog prijevoznog sredstva raste i u Zagrebu, unatoč postojećoj infrastrukturi koja nije stimulativna: Zagreb je tek djelomično pokriven biciklističkim stazama koje još uvijek ne tvore cjelovitu mrežu potrebnu za efikasno i udobno kretanje i dostupnost cijelog grada. Zbog toga će još neko vrijeme za smisleno kretanje biciklom po Zagrebu, osim biciklističkih staza, biti potrebno koristiti i dodatne mogućnosti: ulice s niskim intenzitetom motornog prometa, nasipe i parkove.


Djeca do 14 godina ne smiju voziti bicikl po cestama. Pločnici koje smo klasificirali kao „širok i prohodan“ odgovaraju standardu koji se u Zagrebu koristi za biciklističke staze (Zagreb još uvijek nema prave biciklističke staze nego su sve nacrtane na pločnicima i dijele prostor s pješacima). Na „lošim“ pločnicima će uglavnom biti potrebno gurati bicikl, ali su nažalost neizbježni za povezivanje puta s djecom.

U trendu Pečeno pile s krumpirom Tjedni jelovnik Ne koštaju puno: 7 zaboravljenih, ali jako finih jela za svaki dan ovoga tjedna koja smo jeli u 80-ima Orebić - 1 Baza iz snova Gradić na Pelješcu s fasadama boje sunca što diše ritmom prošlih vremena Apartman Sto ljudi... Najgori gosti na koje se tuže domaći iznajmljivači: "Dva tjedna nisu izlazili iz apartmana, ne znam što su radili"

U udruzi vjeruju da će ova karta brojnim sugrađanima olakšati odluku da počnu voziti po Zagrebu, kao i pomoći u izboru prikladnih puteva. Isto tako, ova karta može pomoći u određivanju prioritetnih akcija u razvoju biciklističke infrastrukture: povezivanje postojećih staza u cjelovitu mrežu, dostupnost izdvojenih dijelova grada i poboljšanje kvalitete postojećih staza.


Sindikat biciklista nastavlja zagovarati razvoj biciklističke infrastrukture u Zagrebu i nada se potrebi za dopunom ove karte novim kvalitetnim stazama. Veselit će ih dobiti vaše povratne informacije i prijedloge za poboljšanja u budućim izdanjima, pa im se javite na stranicu Sindikata biciklista.