Nikotin stimulira ispuštanje kemikalija u tijelu s ulogom da smiruje središnji živčani sustav, pa pušači imaju običaj zapaliti da se opuste. Kod pokušaja odvikavanja od nikotina, ovisnici se moraju suočiti sa simptomima kao što su frustracija, razdražljivost, uznemirenost, ljutnja, tjeskoba, nesposobnost koncentracije, glavobolja ili prekomjerni apetit. Zbog tih silnih simptoma većina odustane i vrati se pušenju. Borba je teška, ali postoje neke namirnice koje vam mogu pomoći da pobijedite.

Paprika

Ona ima blagotvoran utjecaj na dišni sustav, i ne osjećate potrebu za cigaretom. Preporučuje se posuti je preko hrane, ili staviti prstohvat u vodu koju pijete.

Alkalne namirnice

One mijenjaju pH vrijednosti u vašem tijelu, odnosno - smanjuju kiselost. Također mijenjaju vaš osjet okusa i mirisa, a to znači da uz njih više nećete tolerirati duhanski dim. Pojedite zdjelu žitarica, i nećete osjetiti toliku potrebu za nikotinom. Uključite u svoju dnevnu prehranu brokulu, špinat, bademe, smokve, grožđice, repu i slično, i držimo vam palčeve.

Lobelija

Vrlo korisna u borbi protiv negativnih učinaka do kojih dolazi kad prestanete pušiti.

Đumbir

Izuzetno važan jer pomaže kod probavnih smetnji koje se javljaju prilikom procesa odvikavanja od pušenja (grčevi i zatvor).

Kineski lijek protiv pušenja

Pomiješajte rotkvicu s dvije žličice meda. Ova mješavina će smanjiti potrebu za cigaretom i ublažiti negativne učinke nedostatka nikotina.

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju