1. Svakodnevna konzumacija gaziranih pića
Ne prođe niti jedan dan, a da ne popijete neko gazirano piće? Ako je tome tako, definitivno ne činite uslugu svome tijelu. Istraživanja dokazuju da se konzumiranjem gaziranih pića pet puta brže nakupe masne naslage u struku. Razlog tome je što je u tim pićima visoka koncentracija šećera koja vas potiče da više jedete. Dakle, da utažite žeđ, posegnite za zdravim, svježim voćnim sokovima, ili čašom vode s koricom limuna i metvice.
Cheerwine! and Cherry Breese
2. Korištenje velikog tanjura za obroke
Bilo da jedete vani gdje je švedski stol, ili imate normalan obrok kod kuće, obratite pozornost na veličinu tanjura. U anketi provedenoj među pretilim osobama, otkriveno je da oni više vole veće tanjure, jer ima mjesta za više hrane. Pitate se kakve to veze ima sa salom oko trbuha? Kada imate veći prostor za „natrpati“ hranu, vjerovatno je da ćete i pojesti više no što vam treba, a to dovodi do pohranjivanja viška masti u tijelu.
DSCF2117
3. Kasna večera
Iako je istina da je vaše tijelo sagorijeva neke masnoće dok spavate, to možda neće biti u potpunosti izvedivo ako idete u krevet punog želuca. Osim masnih naslaga, kasna večera može uzrokovati i probavne smetnje. Zato preporučujemo male obroke navečer, i najmanje tri sata prije spavanja.

4. Emocionalno hranjenje
Tužni ste, ljuti ili uzrujani i jedini „lijek“ vam je tegla nutele ili kila sladoleda? Vjerujte, nakon toga se nećete osjećati bolje, popraviti nećete ništa, a jedino što ćete dobiti je mast tamo gdje je ne želite. Umjesto hrane, popijte čašu vode, razgovarajte s prijateljem, ili krenite u opuštajuću šetnju. Neka vaša terapija bude bilo što osim hrane. A da upišete boks?

5. Često konzumiranje namirnica s niskom koncentracijom masnoće
Opće je razmišljanje kako hrana i pića s više masnoća automatski povećavaju pohranjenu masnoću u vašem tijelu. Istina je, mononezasićene masti nisu loše za vas. Ako ništa drugo, namirnice kao što su avokado, maslinovo ulje i sjemenke su izvrsne u uklanjanju masnoća iz trbuha.

6. Premalo sna
U idealnom slučaju, odrasli bi trebali spavati sedam do devet sati. Ako premalo spavate, razina kortizola (hormona stresa) raste i uzrokuje da žudnju za slatkim. Za održavanje normalne razine hormona stresa - potrudite se da spavate dovoljno.
insomnia
7. Nedostatak proteina u redovitoj prehani

Uskraćujete organizmu hranu bogatu bjelančevinama? Zdrave odrasle osobe trebaju konzumirati barem 20 - 25 grama proteina u svakom obroku, iako to ovisi i o razini aktivnosti i veličini tijela. Povećanjem unosa proteina, uravnotežit ćete razinu šećera u krvi. Proteini pomažu u kontroli hormona koji povećavaju apetit. Preporučujemo školjke, puretinu, piletinu bez kože, losos i jaja. To su najbolje opcije zbog niske masnoće i visoke koncentracije proteina - super kombinacija za mršavljenje.

Dakle, jeste li spremni pozdraviti ravniji trbuščić i ponosno tijelo? Izbjegavajte ovih 7 loših navika i na pravom ste putu. Sretno!
 

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju