Tema: #Proteini

Dosta vam je piletine? 3 prijedloga za (među)obrok od kojeg "rastu" mišići

9.9.2016
Varivo od leće

Ako preferirate jesti salatu, u zdjelu nabacajte nešto zelenila i orašastih plodova te sjemenki koji će tijelo opskrbiti mnoštvom bjelančevina...

Proteinski doručak: 3 fine ideje od kojih rastu mišići

10.11.2015
Mišići

Najgore što možete učiniti za svoj organizam jest preskočiti doručak. No pojedete li ujutro obrok s visokim postotkom proteina, mišićima dajete pogonsko gorivo za rad i rast.

5 izvora proteina od kojih rastu mišići kao gljive poslije kiše

17.2.2017
Izvori bjelančevina - 2

Uključivanje stotinjak grama slanutka na dnevni jelovnik,snižava razine lošeg kolesterola.

Odredite idealnu porciju hrane bez vage i brojanja kalorija

8.12.2015
Dlan

Tanjuri su sve veći, informacija o pravilnoj prehrani ima na svakom koraku, ali mnogi pojedinci još uvijek ne znaju koliko trebaju pojesti hrane u jednom danu. Nutricioniti preporučuju da se u određivanju porcija vodimo vlastitim dlanom, odnosno količinom koja stane na njega.

Nestaje za tren! Kremasti doručak iz staklene čaše za ljubitelje slatkog

10.11.2015
img placeholder

Doručak s visokim postotkom proteina daje vam energiju za početak dana, ali i smanjuje napade gladi u ostatku istoga. Ako vam je važan okus doručka, ali i kako on izgleda, isprobajte ovaj jednostavni recept.

Uravnotežite šećer u krvi! 2-dnevni jelovnik koji smanjuje rizik od dijabetesa

23.10.2015
img placeholder

Nova njemačka studija potvrdila je da konzumacija dobrih masti i proteina može uravnotežiti šećer u krvi, poboljšati rad jetre i bubrega, te smanjiti mogućnost od dobivanja dijabetesa tipa 2. Stručnjaci su stoga napravili idealni jelovnik za izbjegavanje ove sveprisutne bolesti današnjice, u kojem mogu uživati i dijabetičari.

Mršavice - mi ćemo vas idealno udebljati!

22.10.2014
img placeholder

Većina ljudi nije zadovoljna svojom težinom i žele kako bilo smanjiti brojku na vagi. No, postoji i onaj dio populacije koji ima sasvim suprotan problem – prirodno je mršav i želi se udebljati. Ako ste i vi jedna od tih osoba nemojte posezati za nezdravim industrijskim masnoćama, radije obogatite prehranu namirnicama bogatima proteinima i cjelovitim žitaricama.

Hrana uz koju ćete izdržati tulumariti cijelu noć

9.10.2014
img placeholder

Planirate li ovoga vikenda 'kanalizirati' Johna Travoltu u Groznici subotnje večeri i vladati plesnim podijem do zore uz pokoju kapljicu alkohola, evo što bi bilo dobro pojesti prije izlaska. Ne, nemojte kretati u izlazak na prazan želudac, jer će vam zajamčeno pozliti.

punkufer.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice punkufer.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice punkufer.hr kliknite na gumb "Slažem se". Slažem se