U srijedu 9. lipnja dodijelit će se jubilarne stote nagrade Art Directors Cluba iz New Yorka (ADC100th Annual Awards), najdugovječnijega međunarodnog natjecanja u oglašavanju i dizajnu. Žiri u kojem sjede ponajbolji kreativci iz cijeloga svijeta nakon dugih je konzultacija odabrao projekt Untouched by Light, hrvatske agencije Bruketa&Žinić&Grey.

Radi se o projektu koji je agencija izradila za slovensku vinariju Radgonske gorice u kojem je umjesto reklamne kampanje kreirala novi proizvod – pjenušac proizveden u potpunome mraku. Cijeli projekt počiva na istraživanju prof. Nobel s University of California, koja je dokazala da izlaganje pjenušavih vina svjetlu kvari njihov okus.

Zato su Radgonske gorice, na prijedlog agencije, prilagodile proizvodni proces te se on sada u potpunosti, od berbe do distribucije, odvija u potpunome mraku, uz pomoć naočala za noćni vid. I sama boca pakirana je na poseban način, tako da ne propušta svjetlo. Upravo je tu ideju i dizajn pakiranja nagradio žiri u New Yorku. Ideja je već naišla na velik odjek. O njoj se izvještavalo diljem svijeta u više od 230 objava u medijima poput The Washington Posta, The Independenta, Forbesa, Der Spiegela, Decantera i Wine China, što je rezultiralo interesom distributera ne samo za taj nego i za ostale proizvode Radgonskih gorica.

„Ovaj je projekt primjer kako se lokalne tvrtke mogu učinkovito obratiti globalnome tržištu. Kreativni potencijal u agencijama može se koristiti za mnogo više od kreiranje oglasa. Originalni proizvodi i usluge lakše nalaze put do potrošača“, izjavio je Davor Bruketa, kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey, koju je njujorški Art Directors Club nagradio četvrti put, što ju čini najnagrađivanijom hrvatskom agencijom na tom natjecanju i jedinom koja je stigla do titule Best of Disciplines.

Untouched by Light svečana premijera odigrala se prošle godine. Kako bi mogli simultano kušati, vinski entuzijasti na svoje su adrese primili boce vakumirane u posebne crne ambalaže, a u dogovoreno vrijeme prigušila se svjetlost na monitorima, spustile su se rolete, ugasila svjetla, povuklo se u mrak i napeto su se pratila događanja u Radgonskim goricama. Uzbuđenje nisu krili ni nazočni: direktor vinarije Borut Cvetkovič, enologinja Klavdija Topolovec Spur te sommelier iz Instituta Oenologique de Champagne Pierre-Yves Bournerias. Nakon svečanog otvaranja počeli su stizati komentari kušača. Svježe, voćno, citrusno, svilenkasto, kremasto, delikatno, herbalno, dugačak aftertaste, kvaščano... bili su samo neki od utisaka za pjenušac koji je danas bogatiji za prestižnu nagradu. 

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju