1. Gorko lisnato povrće

Glukozinolat je tvar u nekom zelenom povrću koja mu daje gorak okus, jak miris i mnoštvo korisnih hranjivih tvari. Odaberite kelj, kupus, prokulice, repu, korabu ili cvjetaču kada želite nutrijente koji jamče navalu energije.

2. Hrana bogata vitaminom B-12
B-12 se naziva još vitaminom energije. Ako u vašem tijelu nedostaje ovog važnog vitamina, ili ga dobro ne apsorbira, osjećat ćete se umorno i razdražljivo. B-12 se nalazi u jajima, mesu, ribi, mliječnim proizvodima, gljivama, fermentiranim proizvodima od soje i algama. Ove namirnice uklanjaju umor, glavobolju i druge simptome južine.

3. Hrana bogata željezom
Jedna od najvažnijih uloga minerala željeza jest dovođenja kisika do svih stanica tijela. Bez odgovarajuće količine kisika, stanice počinju odumirati, a s njima padaju i razine energije u organizmu.

Spriječite tu pojavu i jedite namirnice životinjskog porijekla bogatima željezom poput mesa i ribe, ili biljne izvore poput špinata i blitve kombinirajte s vitaminom C i tako poboljšajte njihovu apsorpciju u tijelu.

4. Cikla
Cikla sadrži najviše razine dušikovog oksida od svog povrća i voća. Riječ je o spoju koji unaprjeđuje zdravlje krvnih žila, poboljšava cirkulaciju i stanje cijelog organizma. Kao rezultat, nakon obroka sastavljenog od cikle, osobe bilježe povećanje sveukupne efikasnosti. Ovdje otkrijte 5 najvažnijih činjenica o cikli, koja se zove korjenastom kraljicom zime.

5. H20
Umor i bezvoljnost može biti simptom dehidracije tijela, ali i razlog zašto vas stalno boli glava. Započnite dan s čašom obične vode koja će hidrirati organizam te potaknuti rad metabolizma. Popijte pola čaše do čašu vode svakih nekoliko sati (i više od toga ako se pojačano znojite ili vježbate).

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju