Tvrtku su 2011. godine osnovali Sergei Starostin i Victoria Mamikonova. Ovaj je dinamičan duo vrlo strastven u nečemu što nazivaju „marketing okruženja“. Na svojoj web stranici objašnjavaju kako okruženje nije samo marketinški instrument - ambijent je umjetnost stvaranja ozračja tamo gdje se spajaju oglašavanje, kultura, znanost i stil života.

U trendu Apartman Sto ljudi... Najgori gosti na koje se tuže domaći iznajmljivači: "Dva tjedna nisu izlazili iz apartmana, ne znam što su radili" Pečeno pile s krumpirom Tjedni jelovnik Ne koštaju puno: 7 zaboravljenih, ali jako finih jela za svaki dan ovoga tjedna koja smo jeli u 80-ima Salata od svježih krastavaca Odlična uz roštilj Salata od svježih krastavaca: Fini preljev gotov za 5 minuta napravit će veliku razliku

Sve je počelo kada su kao marketinški koncept klijentu predložili sladoled u oblicima pop-ikona. Ideja nije realizirana, ali su u Stoynu vidjeli potencijal i odlučili je uzeti za sebe kao promotivni projekt za tvrtku. Glavna inspiracija je eksperimentiranje, pogotovo u marketingu.

Glavna ideja ujedno i slogan bio je „Personalities make history“, pa su tako izabrali važne osobe za pojedina razdoblja između 1960. i 1990.
Za sladolede je najprije rukom crtana skica, zatim prikaz u 3D i u konačnici sama izrada.

Bilo je problema sa vjernim prikazom nekih detalja koji su bitni, ali ih je teže istaknuti na sladoledu. Poput trepavica Marilyn Monroe, koje su na kraju ispale savršene.

Ideja je bila promovirati agenciju, ali dizajneri sada misle da je ovaj proizvod veoma prikladan za posebne događaje, za neke specijalizirane kafiće ili trgovine, ali vjerojatno ne za masovno tržište.
Generalna ideja ovog projekta nije samo prodaja, nego i kako iznenaditi ljude i učiniti ih sretnim. Uživajte u fotografijama!