Tvrtku su 2011. godine osnovali Sergei Starostin i Victoria Mamikonova. Ovaj je dinamičan duo vrlo strastven u nečemu što nazivaju „marketing okruženja“. Na svojoj web stranici objašnjavaju kako okruženje nije samo marketinški instrument - ambijent je umjetnost stvaranja ozračja tamo gdje se spajaju oglašavanje, kultura, znanost i stil života.

Sve je počelo kada su kao marketinški koncept klijentu predložili sladoled u oblicima pop-ikona. Ideja nije realizirana, ali su u Stoynu vidjeli potencijal i odlučili je uzeti za sebe kao promotivni projekt za tvrtku. Glavna inspiracija je eksperimentiranje, pogotovo u marketingu.

Glavna ideja ujedno i slogan bio je „Personalities make history“, pa su tako izabrali važne osobe za pojedina razdoblja između 1960. i 1990.
Za sladolede je najprije rukom crtana skica, zatim prikaz u 3D i u konačnici sama izrada.

Bilo je problema sa vjernim prikazom nekih detalja koji su bitni, ali ih je teže istaknuti na sladoledu. Poput trepavica Marilyn Monroe, koje su na kraju ispale savršene.

Ideja je bila promovirati agenciju, ali dizajneri sada misle da je ovaj proizvod veoma prikladan za posebne događaje, za neke specijalizirane kafiće ili trgovine, ali vjerojatno ne za masovno tržište.
Generalna ideja ovog projekta nije samo prodaja, nego i kako iznenaditi ljude i učiniti ih sretnim. Uživajte u fotografijama!

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju