Direktor šibenske Turističke zajednice Dino Karađole povodom ovoga je rekao sljedeće:

U trendu Savijača od tikvica/Ilustracija Ljetna bučnica Savršena! Recept za savijaču od tikvica i sira s gotovim korama Kviz općeg znanja - 3 15 friških Kviz općeg znanja: Za sve željne novih izazova i svježih pitanja Planinarac - 15 Idemo na Kalnik Kao niti jedan drugi: Planinarski dom koji vas ovog petka čeka s koktelima, finom hranom i atmosferom iz vrhunskih klubova

"Uspjeh je tim veći što je konkurencija bila ogromna. Prijavili su se puno skuplji filmovi s jačom i većom produkcijom, tako da je ovo zaista velika stvar za Šibenik i njegovu promociju. Cilj je bio prikazati povijesnu baštinu Šibenika i njegovo prirodno okruženje, između ostalog i kanal svetog Ante, ušće Krke te plažu Banj."


Propagandni film nastao je u režiji šibenske produkcijske tvrtke Sky Action, sniman je bespilotnom letjelicom, a napravljeno je preko dvije tisuće fotografija odnosno 11 sati materijala kako bi se dobio konačni proizvod.

Osvojeno drugo mjesto u Berlinu, potvrda je dobro obavljenog posla šibenske Turističke zajednice i gradske uprave, ali to nije kraj. Karađole tvrdi da će se film nadograđivati usporedno s izgradnjom i poboljšanjem turističke ponude Šibenika.

Šibenik je jak brend, a ovakva su priznanja sjajan vjetar u leđa, i ovo je velik doprinos daljnjem turističkom razvoju grada pod Šubićevcem. Vrijeme je da ga i vi posjetite! Uostalom, pogledajte film...