Vlakovi sa spavaćim vagonima doživljavaju veliki povratak! Četiri nacionalne željeznice objavile su da će nove noćne linije povezati 13 europskih gradova diljem kontinenta. Ova vijest pristigla je samo 4 godine nakon što je Njemačka prodala sve svoje spavaće vagone jer ih je proglasila neprofitabilnima.

Promjena klime i pandemija koronavirusa mijenja načine na koji ljudi putuju, a putovanja vlakom ponekad su brža od letenja avionom. Zbog toga državne željeznice Njemačke, Francuske, Austrije i Švicarske formiraju partnerstvo i ulažu 605 milijuna eura u oživljavanje noćnih linija vlaka.

Do prosinca 2021. prometovat će vlak između Beča i Pariza do Munchena i od Zuricha do Amsterdama. Linija od Zuricha do Rima u planu je za 2022. a zadnja linija, između Beča i Pariza preko Bruxellesa i Berlina počet će prometovati 2023. Posljednja u planu je linija između Zuricha i Barcelone i to u prosincu 2024. godine.

Švedska je ranije ove godine također objavila da ima u planu uvesti noćnu liniju koja bi povezivala švedske gradove s glavnim gradom Belgije i Hamburgom.

Prošlog ljeta se pojavila i low - cost linija između Praga i hrvatske obale koja je postala vrlo popularna pa je počela prometovati svaki dan. U najpopularnijim tjednima prodano je 30 tisuća karata, prvenstveno zbog vrlo popularne cijene od samo 170 kuna.

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju