Galerija Sagrada Familia 1 Pariz 1 Zurich - 1 1 Berlin - 8 1

U trendu Složenac od naribanih tikvica Najlakši recept Izvana hrskav, a iznutra mekan i sočan: Naribajte tikvice i napravite ovaj neodoljivi ljetni složenac Orebić - 1 Baza iz snova Gradić na Pelješcu s fasadama boje sunca što diše ritmom prošlih vremena Apartman Sto ljudi... Najgori gosti na koje se tuže domaći iznajmljivači: "Dva tjedna nisu izlazili iz apartmana, ne znam što su radili"

Vlakovi sa spavaćim vagonima doživljavaju veliki povratak! Četiri nacionalne željeznice objavile su da će nove noćne linije povezati 13 europskih gradova diljem kontinenta. Ova vijest pristigla je samo 4 godine nakon što je Njemačka prodala sve svoje spavaće vagone jer ih je proglasila neprofitabilnima.

Promjena klime i pandemija koronavirusa mijenja načine na koji ljudi putuju, a putovanja vlakom ponekad su brža od letenja avionom. Zbog toga državne željeznice Njemačke, Francuske, Austrije i Švicarske formiraju partnerstvo i ulažu 605 milijuna eura u oživljavanje noćnih linija vlaka.

Do prosinca 2021. prometovat će vlak između Beča i Pariza do Munchena i od Zuricha do Amsterdama. Linija od Zuricha do Rima u planu je za 2022. a zadnja linija, između Beča i Pariza preko Bruxellesa i Berlina počet će prometovati 2023. Posljednja u planu je linija između Zuricha i Barcelone i to u prosincu 2024. godine.

Švedska je ranije ove godine također objavila da ima u planu uvesti noćnu liniju koja bi povezivala švedske gradove s glavnim gradom Belgije i Hamburgom.

Prošlog ljeta se pojavila i low - cost linija između Praga i hrvatske obale koja je postala vrlo popularna pa je počela prometovati svaki dan. U najpopularnijim tjednima prodano je 30 tisuća karata, prvenstveno zbog vrlo popularne cijene od samo 170 kuna.