Zbog velikog zagađenja s kojime se suočavaju, vlasti u Oslu želi što prije svoje stanovnike "prebaciti" na bicikle. Zrak je ove zime bio toliko zagađen da su lokalne vlasti bile prisiljene izdati zabranu vožnje za dizel vozila. U siječnju gradske vlasti najavile su zanimljiv poticaj.

U trendu Kviz općeg znanja - 3 15 friških Kviz općeg znanja: Za sve željne novih izazova i svježih pitanja Pašta fažol Sa sastojcima iz špajze Pašta fažol: Recept za legendarno talijansko jelo koje se radi "ni od čega" Vranjic nazivaju Malom Venecijom Podijelilo mišljenja Znate li gdje se nalazi hrvatska "Mala Venecija"? Pitanje koje je izazvalo pobunu u komentarima na našem portalu

Naime, dijelit će 8400 kuna svakome tko želi kupiti električni teretni bicikl. Zanimljivo je da, ipak, kriterij za poticaj nije obaveza novih vlasnika bicikala da smanje vožnju automobilom pa čak ni mali prihodi. Ali, oni koji dobiju poticaj, morat će "ispljunuti" jednako toliko, ako ne i više, vlastitih sredstava, jer se cijene električnih teretnih bicikala kreću od 16.800 do 42 tisuće kuna. Osim ovoga, država ulaže i 7 milijardi kuna u biciklističku infrastrukturu.

S obzirom na to da je Oslo brdovit, vlasti smatraju da su električni bicikli prikladniji za ovo područje, a teretni dio služi tome da stanovnike potakne da i tjednu kupovinu namirnica za kućanstvo obavljaju upravo biciklom.