1. Pun je hranjivih tvari
Maslac od kikirikija bogat je vitaminom E, moćnim antioksidansom koji štiti organizam od djelovanja slobodnih radikala, kao i vitaminom B6, koji jača imunitet tijela. Uz to sadrži magnezij, koji je neizbježan mineral u izgradnji kostiju, te kalij, koji osigurava zdravlje mišića.

Studija objavljena u magazinu Journal of the American Medical Association pokazala je da konzumacija 30 grama maslaca od kikirikija pet puta tjedno smanjuje rizik od dobivanja dijabetesa tipa 2 za 30 posto.

2. Pomaže kod mršavljenja
Nazvati maslac od kikirikija dijetalnom prehranom možda se čini kao sulud čin – osobito jer sadrži 180 do 210 kalorija po serviranju. No taj namaz ima zapanjujući količinu prehrambenih vlakana i proteina koji jamče dulju sitost te sprječavaju pojedince da se prejedaju.

Šljive Hrana i piće 7 razloga zašto bismo češće trebali jesti šljive

3. Sadrži dobre masnoće
Maslac od kikirikija sadrži nezasićene masne kiseline koje osiguravaju zdravlje srca i kardiovaskularnog sustava. Znanost je dokazala da osobe koje jedu nezasićene masne kiseline imaju manje masti na predjelu trbuha od osoba koje uživaju u ugljikohidratima te zasićenim masnim kiselinama.

Svježa jabuka i žlica maslaca od kikirikija predstavlju odličnu kombinaciju za međuobrok. Zavirite u našu fotogaleriju i saznajte kako sve možete kombinirati maslac od kikirikija u svakodnevnim obrocima.

Nije cijeli plod jestiv! 5 namirnica sa skrivenim otrovnim dijelovima Voće i povrće - 3 Voće i povrće - 5 Voće i povrće - 4 +1 Voće i povrće - 2