No zbog velike kalorijske vrijednosti i sadržaja masnoća preporučuje se njezina vrlo umjerena konzumacija.

Ako ne možete odoljeti slanini, na raspolaganju su vam i neke zdravije varijante biljnog porijekla u kojima možete uživati bez grižnje savjesti, a koje okusom podsjećaju na taj sušeni proizvod od svinjskog mesa.

Jeste li ikada probali ispeći shitake gljive u pećnici?

Sastojci za lažnu slaninu:

100 grama shitake gljiva
1 čajna žličica umaka od soje
3 žlice maslinova ulja
sol i papar po želji

Priprema:
1. Očišćene gljive narežite na kriške.

2. Pomiješajte gljive s uljem, umakom od soje te nešto soli i papra.

3. Stavite peći u prethodno zagrijanu pećnicu na 190 Celzijevih stupnjeva oko 10 do 15 minuta.

4. Ovako pripremljene gljive poslužite uz pečena jaja, makarone sa sirom ili neko drugo jelo koje inače konzumirate uz slaninu. Dobar tek!

U videu Tastyja pogledajte i druge recepte za lažnu slaninu koji će oplemeniti vaša gastronomske igre.

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju