Hrvatska je bogatija za vrijednu inovaciju koja počinje mijenjati gastro svijet kakav poznajemo. Budućnost je stigla i to upravo iz Hrvatske. Točnije Dubrovnika u kojem je talentirani Vedran Miović osmislio mobilnu aplikaciju Eatsy Bitsy. 

“Kao vlasniku putničke agencije i integralnog hotela u Dubrovniku nakon dugogodišnjeg bavljenja turizmom slušali smo želje gostiju i vlasnika restorana te smo 2017. godine odlučili osnovati mobilnu aplikaciju Eatsy Bitsy. Također, željeli smo turistima i domaćim gostima približiti ponudu hrvatskog gastronomskog tržišta i skratiti im potragu restoranske ponude.” – izjavio je Vedran Miović.

Eatsy Bitsy mobilna aplikacija oduševljava i olakšava na prvu, a ovih je dana završila njena višemjesečna testna faza. Pomoću jedine svjetske mobilne aplikacije ovakvog sadržaja možete rezervirati stol u restoranu bez prethodnog trošenja vremena i traženja restorana po internetu kako biste odabrali gdje želite jesti.

Gostima se nudi opsežna tražilica koja im olakšava pronalaženje savršenog restorana po njihovim interesima. Eatsy Bitsy prvi u Hrvatskoj, ali i svijetu omogućuje integrirano kartično plaćanje usluge u restoranu. Upravo ovo razlikuje ovu aplikaciju od drugih poznatih u Hrvatskoj i svijetu.

Vedran Miović (Foto: PR)

Gosti ne moraju više razmišljati jesu li ponijeli novac, jednom kad je kartica unesena u sustav sve ostalo je na mobilnoj aplikaciji. Isto tako, gosti mogu vidjeti pouzdane recenzije koji mogu ostaviti jedino gosti koji su konzumirali i platili uslugu putem mobilne aplikacije.

Predstavljanju mobilne aplikacije Eatsy Bitsy prisustvovale su brojne osobe iz društvenog života koje su je odmah instalirale na svoje mobilne uređaje te izvršile prve rezervacije. 

> Besplatna putovanja i hrana: Ima li ova djevojka najbolji posao na svijetu?

Aplikaciju Eatsy Bitsy izradila je tvrtka Mint Media LTD, a dostupna je za android i iOS telefone. Prilikom odabira vlastitih interesa, aplikacija nudi odgovarajuće restorane po odabranim kriterijima. Uz mogućnosti odabira restorana, jela, plaćanja i podjele troškova, putem aplikacije moguće je ocijeniti posjećeni restoran, a restoran također može ocijeniti i gosta.