Špinat
Pomaže u stvaranju mišićne mase, bogat je izvor omega -3 masnihi folnih kiselina, koje pomažu u smanjenju rizika od srčanih bolesti, moždanog udara i osteoporoze. Osim toga folna kiselina povećava i protok krvi u penisu! Špinat je prepun luteina, spoja koji se bori protiv gubitka pamćenja. Konzumirajte 1 šalicu svježeg ili pola kuhanog dnevno. Možete ga dodati kajgani, posipati po pizzi ili dodati ga u neki umak.

Jogurt
Puno svjetskih zemalja tvrdi da je jogurt izvorno njihov, ali odakle god da potiče prednosti ove namirnice su neosporne. Jača imunološki sustav i pruža zaštitu protiv raka. Jedna šalica dnevno zadovoljit će potrebu za kalcijem. Možete ga jesti za doručak ili desert, Savršena je baza za kremaste umake i dresinge.

Rajčica
Postoje dvije stvari koje trebate znati o rajčicama: Crvene su najbolje, jer sadrže više likopena, a prerađene su jednako kvalitetne kao i svježe, jer iz njih tijelo lakše apsorbira likopen. Istraživanja pokazuju da hrana bogata likopenom može smanjiti rizik od raka mjehura, pluća, prostate, kože, želuca, kao i smanjiti rizik od bolesti koronarnih arterija.

Mrkva
Pomaže kod ublaživanja simptoma astme i reumatoidnog artritisa.
Pola šalice dnevno je dovoljno, a možete je konzumirati sirovu, kuhanu u juhama ili kao prilog jelima.

Borovnica
Sadrži više antioksidansa od bilo kojeg drugog voća.Pomaže u prevenciji raka i dijabetesa. Istraživanja pokazuju da su borovnice, koje su bogate vlaknima i vitaminima A i C, izrazito dobre za kardiovaskularno zdravlje.

Crni grah
Sve su vrste graha dobre za srce, a crni grah će zbog antocijana najbolje pomoći vašim moždanim funkcijama.

Orasi
Bogati omega-3 masnim kiselinama i anti-upalnim polifenolima.
Dobri su za brzi oporavak i vraćanje energije nakon napornih vježbi.

Zob
Sadrži visoku koncentraciju topivih vlakana, što smanjuje rizik od srčanih bolesti. Da, zob sadrži i puno ugljikohidrata, ali oslobađanje tih šećera je usporenozbog vlakana.
 

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju