OPG Veselić se bavi proizvodnjom ekološkog voća i povrća te prerađevina, poput pekmeza, sokova i namaza. Njihova je trenutna web stranica orijentirana više na turističku ponudu u sklopu OPG-a, a želja im je novi website na kojem će prezentirati i svoje ekološke proizvode. Tu će im želju, a i mnoge druge, ispuniti agencija Status Grupa.
Odgovore na pitanja dala nam je Ivona Veselić:
Kako ste se i kada odlučili ulagati u ekološku proizvodnju?
Ponukani vremenom u kojem živimo i sve većim zagađenjem oko nas, odlučili smo barem malo pridonijeti očuvanju prirode i svojim primjerom potaknuti ljude na razmišljanje o drugačijem, zdravijem i pravilnijem načinu života. U ekološku proizvodnju smo krenuli 2005. godine s uzgojem jagoda, a potaknuti zadovoljstvom naših kupaca koji su se oduševili prirodnim mirisom i okusom jagode, odlučili smo proširiti svoju proizvodnju. Danas u svojoj ponudi imamo razno voće i povrće, kao i pekmeze, ajvare i sokove.
Koje su prednosti, a koji nedostaci s kojima ste krenuli, i s kojima ste se susreli?
Prednost je to što nudimo drugačiji, ekološki proizvod, a najveći nedostatak je nedovoljna osviještenost ljudi o ekološkoj hrani.
Na što ste najponosniji od svojih proizvoda?
Najponosniji smo na naše jagode, one su s nama od samoga početka i dokazuju da ukusna, slatka i mirisna jagoda još uvijek postoji, baš kao nekada.
Kome su pretežno namijenjeni vaši proizvodi?
Mi bismo bili sretni kada bi naši proizvodi bili dostupni svima koji drže do sebe, svoje obitelji i zdravlja.
Možete li istaknuti po čemu su vaši proizvodi bolji od ostalih, i kakva vam je uopće konkurencija u području kojima se bavite?
Naši proizvodi sadrže više hranjivih vrijednosti prirodno prisutnih u hrani, nemaju ostataka pesticida, konzervansa niti ikakvih kemijskih dodataka. Eko hrana je odlična za naše tijelo, ali i za nepce! Na druge ekološke proizvođače ne gledamo kao na konkurenciju, još uvijek nas je premalo, a želja nam je da se svijest o ekološkoj poljoprivredi što više širi.
Gdje se vidite za godinu, pet, deset?
Tržište i potencijal za ekološku poljoprivredu postoji, ona je zapravo jedini dugoročno održivi vid uzgoja hrane. Trenutno proširujemo kapacitete kako bi bili više konkurentni, kako na našem tržištu, tako i na tržištu EU te se nadamo da ćemo uspjeti u potpunosti zaokružiti cjelinu (proizvodnju, preradu, prodaju), kako bi cijela obitelj mogla ostati raditi i živjeti od svoga rada.
Koji je vaš savjet drugim hrabrim proizvođačima koji se odluče na ovaj put?
Ekološka poljoprivreda je prvenstveno stil života, a tek onda proizvodnja. Ako dobro uskladite navedeno, samo naprijed, istinski uspjeh je pred vama.
Ispred Agencije Status Grupa, Account manager i voditelj projekta Ivona Maršanić o suradnji je rekla sljedeće:
„Izuzetno nas veseli što smo dio projekta „Zelena ideja“ tim više što većina nas u agenciji već duže vrijeme razmišlja i djeluje „zeleno“.
U današnje vrijeme, mali eko proizvođači sigurno imaju težak put do ostvarivanja svojih ciljeva, a naše iskustvo, i prije svega naše ideje, sigurno mogu pridonijeti postizanju pozitivnih rezultata. S druge strane ovo je i svojevrsna promocija kako za gospodarstvo - tako i za agenciju.
Za partnera smo odabrali OPG Veselić iz okolice Siska, koje se bavi proizvodnjom svježeg voća i povrća, džemova i sokova. Zbog te raznovrsnosti ponude, odmah su nam bili u užem krugu, a na kraju je kod izbora možda čak presudilo i njihovo ime. Mi smo veseli, oni su veseli, bit će to vesela suradnja na zdravim, eko osnovama.
Sa OPG Veselić smo već pri prvom kontaktu ostvarili očekivano dobru kemiju te smo dogovorili redizajn i osvježenje vizualnog identiteta, izradu web stranice, razradu web shopa te ideje promotivnih aktivnosti. Tim koji će raditi na ovoj zelenoj suradnji su kreativni direktor Milan Anić-Antić, dizajner Nenad Stipetić, web dizajner Goran Lončar, izvršni direktor Zdravko Maršanić te moja malenkost.“