1) Kako ste se i kada odlučili ulagati u ekološku proizvodnju?
Mi smo se kao obitelj bavili uzgojem povrća već više od 20 godina, ali spletom okolnosti ostali smo bez posla, pa smo hobi odlučili prebaciti u posao, i tako smo se 2000. godine krenuli baviti poljoprivredom. Nije bilo teško odlučiti se da to bude ekološki uzgoj, jer smo željeli da hranu koju sami uzgajamo za svoje potrebe, kojoj znamo podrijetlo, kvalitetu i s istančanim prirodnim okusom - ponudimo i na tržištu. U početku smo bili certificirani od francuske kuće „Ecocert“, a kada je RH donijela Zakon o ekološkoj poljoprivredi mi smo upisani pod rednim brojem 1 u upisnik 2001. godine.

2) Koje su prednosti, a koji nedostaci s kojima ste krenuli, i s kojima ste se susreli?
Prednosti su svakako kvaliteta proizvoda koji radite i prodajete. Nedostaci su bili ti što ste među prvima na tržištu, radite nešto što kupci nisu znali što je, pa zašto bi baš to kupovali, ali s vremenom je bivalo sve bolje i bolje. Svijest ljudi se mijenjala i sve su više pazili na kvalitetu hrane i svoje zdravlje.

3) Na što ste najponosniji od svojih proizvoda?

Rekli bih da smo najponosniji na svoj pinđur. S tim proizvodom smo osvojili prvu nagradu za najbolji proizvod na međunarodnom ekološkom sajmu u Subotici. Još više smo ponosni na taj uspjeh jer je proglašen najboljim među svim makedonskim proizvodima koji su također bili prisutni. Za sve koji ne znaju, pinđur je proizvod vrlo sličan ajvaru, ali mnogo finiji, više baziran na pelate, pečenu papriku, češnjak, peršinov list, i sve je sjeckano, a ne mljeveno.

4) Kome su pretežno namijenjeni vaši proizvodi?
Naši proizvodi su namijenjeni svima. Svi koji žele znati porijeklo hrane koju konzumiraju, svi koji žele jesti prirodno i ekološko. Naša najveća baza kupaca su žene i to najviše žene s malom djecom. Tada ljudi najviše razmišljaju koju hranu njihova djeca (bebe) jedu, a potom i ostanu i dalje naši vjerni kupci kako njihova djeca odrastaju.

5) Možete li istaknuti po čemu su vaši proizvodi bolji od ostalih, i kakva vam je uopće konkurencija u području kojim se bavite?
Naši proizvodi se ističu nad drugima po tome što je sve što radimo ekološki uzgoj, što znači kontrolirani uzgoj, kvalitetnija namirnica i puniji okus i miris samoga proizvoda. Jednostavno morate probati da biste vidjeli i osjetili razliku. Što se tiče konkurencije, ona je sve veća, pogotovo u zadnjih nekoliko godina, što zbog velikog uvoza ekološkog povrća, pogotovo nakon ulaska RH u EU, a i time što sve više poljoprivrednih proizvođača želi proizvoditi pod ekološkim certifikatom. Ali po nama to je sve dobra i zdrava konkurencija, koja vas i dalje tjera da budete inovativni na području ekološkog uzgoja.



6) Gdje se vidite za godinu, pet, deset?

Vidimo da je potražnja za ekološkim proizvodom svakim danom sve veća, pa shodno tome vidimo rast potražnje u narednih 10 godina, a čak su i neki pokazatelji da EU želi da što više, a možda i sva proizvodnja u EU - bude ekološka. Mi sebe u narednom razdoblju od pet godina vidimo kao tvrtku koja ima najveće povjerenje kupaca u regiji. „Osiguravajući najsvježije, najukusnije i najhranjivije domaće ekološke proizvode, pomažemo obiteljima ostvariti sretan i zdrav život. S polja do vašeg doma unutar 24h.“

7) Koji je vaš savjet drugim hrabrim proizvođačima koji se odluče na ovaj put?

Pa jedini pravi savjet koji mogu dati jest da moraju biti uporni i dosljedni. I svakako pomaže ako vam je to više hobi, nego sam posao.

8) Dajte nam savjet, zašto baš vaše proizvode treba kupiti naš čitatelj?

Pa rekao bih da se kroz sve odgovore na pitanja do sada može uvjeriti da isproba naše proizvode. A ako još nije uvjeren, mogu samo ponoviti da su svi naši proizvodi proizvedeni i certificirani ekološkim znakom, naša djeca i mi sami konzumiramo svoje proizvode, tako da je to najveća garancija koju možemo dati hrani koju prodajemo. Isto tako na tržištu smo već više od 14 godina, svake godine imamo sve više i više kupaca, pa bih rekao da nam i ta informacija daje kredibiliteta da se netko od čitatelja odluči isprobati naše proizvode.

Ispred agencije Omega Media, govorila je Ines Majetić, direktorica agencije.

U projektu Zelena ideja udružit ćemo snage s obitelji Sever iz Ekološkoga poljoprivrednog gospodarstva Sever te ćemo zajedno pronaći najbolje rješenje za oblikovanje vizualnog identiteta, strategije i komunikacije za njihov brend.

Cijelu priču olakšava činjenica da Eko Sever nudi zaista vrhunske proizvode i usluge, kao 1. ekološko gospodarstvo u Hrvatskoj te je zaista zadovoljstvo i izazov imati priliku podići ovako sadržajan brend na višu razinu.

Nadamo se da ćemo kroz ovu suradnju razvijati vlastita znanja, steći nova iskustva te pomoći u razvoju i unapređenju brenda i poslovanja Eko Severa. Sigurni smo u to da će projekt biti zanimljiv te ćemo dati najbolje od sebe, da ga realiziramo na najvišoj razini. Očekujemo i nesvakidašnje ideje, koje bi odlično išle uz ovaj nesvakidašnji projekt.
Članovi Omegamedia obitelji koji tijekom projekta postaju pridruženi članovi Severovih su: Ines Majetić – Strategic Planner, Melita Koruc – Designer, Maja Gilja – Copywritter/Account Assistant.

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju