Spezi inače na bavarskom narječju znači „dobar prijatelj“, a pivo je uvijek bilo percipirano kao društveni proizvod, odnosno proizvod koji se konzumira u dobrom društvu. Danas je ime „Spezi“ zaštićeno, ali i dalje preslikava atmosferu ugodnog druženja uz osvježavajuće piće.
U tom je pivskom razdoblju pivovara Riegele bila među prvima koje su paralelno razvijale i proizvodnju bezalkoholnih pića. Tako su njihovi manageri, primijetivši da u restoranima gosti traže miješano piće od kole i soka od naranče, dobili ideju tržištu ponuditi gotovo miješano piće okusa kole i naranče na koje su prenijeli već postojeće ime Spezi. Uspjeh je bio ogroman i originalan i Spezi Kola je krenula osvajati svijet. Spezi je bio poznat u Dalmaciji upravo kao mješavina koju su naručivali stranci, a svoju slavu je dosegnuo baš 80-ih godina kad je sve bilo u znaku dobre glazbe, tajica, štucni, velikih frizura i odlične zabave.

U Proljeće 2001. lansirana je legendarna kampanja „Spezi ist Spitze“ sa sloganom „Spezi...da ist Saft drin!“ koja je komunicirala u prvom planu pravi okus pića te dodatno unaprijedila vrijednost branda. Udruženje je danas staro više od 35 godina i 8 snažnih obiteljskih tvrtki uspješno posluje na njemačkom tržištu. Od ovog ljeta osvježenje uz Spezi dolazi po prvi puta u Hrvatsku i to uz potpis Das Original. Iako je 80-ih godina Spezi kao mješavina bio popularan među generacijama koje su 80-ih godina žarile i palile, one nisu imale prilike kušati Spezi Das Original, osim ako nisu imale obitelj u Njemačkoj. Retro piće koje vraća u mladost ponovo dolazi u kafiće i donosi sa sobom neodoljivi štih 80-ih godina te će sigurno zaintrigirati mlade generacije koje će se brzo prepustiti lepršavoj atmosferi. U sjajnoj atmosferi ispred zagrebačkog kluba Maraschino, Spezi je najavio popularni pjevač Luka Nižetić i u osamdesete godine dizajnirane hostese. Želite li se osvježiti kao pravi Nijemac, Spezi je vaš izbor za ljetne dane1
 

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju