Argeta je već drugu godinu zaredom osvojila nagradu Zlatna košarica 2022. za Proizvod godine. Žiri za izbor nagrade prepoznao je kontinuirani trud u razvoju i unapređenju proizvoda pod brendom Argeta. Ovaj put, Argeta je nagradu zaslužila svojim novim vizualnim identitetom koji odnedavno krasi sve Argetine proizvode.
Kao europski lider u svojoj kategoriji, Argeta je posvećena istraživanju okusa i receptura i redovito iznenađuje novim kreacijama iz svoje kuhinje, stalno osluškuje potrebe i želje potrošača te ih osnažuje da od brenda zahtijevaju kvalitetu i kreativnost, karakteristike u koje Argeta snažno vjeruje.
Kako bi osigurali dugoročni uspjeh i rast brenda, marketinški tim Argete u suradnji s agencijom LunaTBWA te kreatorima novog vizualnog identiteta, agencijom Yootree, osmislio je nov i moderan dizajn Argetinih pakiranja.
Argeta se kupcima obratila na originalan i prepoznatljiv način koji im kroz ilustraciju na ambalaži približava priču o proizvodu i svakom okusu. Sve s ciljem da Argeta (p)ostane prvi izbor kupaca u cijeloj Europi.
Novim izgledom Argeta se odmakla od klasičnog industrijskog dizajna, a dodavanjem kolorita, topline i modernog vizualnog izričaja i od ostalih proizvoda u kategoriji.
Riječima Mirsade Kadribašić, Senior Brand Building Managerice u Argeti: "Argeta u svom središtu uvijek ima želje i potrebe naših vjernih kupaca ali i onih koji će to tek postati. Stalnim inovacijama, unapređenjima naših proizvoda i proizvodnih procesa, želimo da Argeta zauvijek ostane dobra strana kruha.“
Argeta je od sada u novom ruhu, ali je okus ostao onaj koji se kupcima najviše sviđa – jedinstven, lako maziv i punog okusa.
Kao mesna i riblja pašteta broj 1 u Europi*, Argeta je brend koji neprestano pomiče granice kategorije i od koje očekujemo da nas i u budućnosti oduševljava novim gastro iskustvima. Nagrada „Zlatna košarica 2022.“ za Proizvod godine je obaveza ali i dodatna motivacija da i sljedeće godine Argeta bude kandidat za ovu vrijednu nagradu.
Zlatna košarica prestižna je nagrada koju sedmu godinu zaredom u šest različitih kategorija dodjeljuje specijalizirani magazin za maloprodaju i FMCG industriju Ja TRGOVAC. Ovo priznanje slavi osobita ostvarenja tvrtki u 2021. godini te ukazuje na najbolje primjere poslovanja i tržišnog uspjeha predstavnika industrije.
Nagrada za Proizvod godine prepoznaje istaknuta ostvarenja FMCG proizvoda u njihovom odgovoru na promjene u maloprodaji i potrebama potrošača, bilo da je riječ o sasvim novom proizvodu, ponovnom lansiranju, novoj formulaciji, ekstenziji brenda/trgovačke marke ili jednostavno o unaprijeđenom pristupu na tržištu.