Srebra je Gustolato osvojio u kategorijama bijelih dražeja s bademom, za dražeje sa sicilijanskim bademom i infuzijom istarskog šafrana, te u kategoriji namaza od mliječne čokolade za namaz s grčkim pistacijama. Uspjeh Gustolata tim je veći uzme li se u obzir činjenica kako je nagrade osvojio u svim kategorijama u kojima se inicijalno i prijavio.

Predstavljanjem projekta Gustolato, njegovog proizvodnog laboratorija i lokala, istarski Novigrad postao je regionalnim središtem proizvodnje sladoleda, kolača, slastica i kave prema zanatskoj talijanskoj recepturi. Gustolato je projekt tvrtke Dream Lab d.o.o., u vlasništvu talijanskih ulagača, koji su na ovaj način izravno zaposlili 25 lokalnih stručnih suradnika.


Proizvodnja trenutno opskrbljuje tri Gustolato lokala u Hrvatskoj – u Novigradu, Umagu i Varaždinu, kao i rastući horeca kanal. U planu je otvorenje još tri lokala dogodine, dok je finalni plan, kroz tri godine, otvoriti ukupno 15 ispostava diljem Hrvatske te u Mađarskoj i široj regiji. Ukupna investicija u Hrvatskoj bi u tom periodu trebala iznositi 2,4 milijuna eura te bi ukupno trebala zaposliti do 100 djelatnika.

Očekivani prihod u prvoj godini poslovanja je milijun eura.
«Ovdje je zaista riječ o hrvatsko-talijanskom projektu. Proizvodni know-how dolazi iz Italije, zemlje s velikom gastro tradicijom, no na projektu smo zaposlili hrvatske stručnjake u čije vještine u potpunosti vjerujemo,» izjavio je Dario Traverso.


Pogon u Novigradu ima kapacitet proizvodnje 600 kilograma sladoleda, 60 kilograma slastica, 90 kilograma čokolade i prženja 60 kilograma kave u jednoj radnoj smjeni. Sastojci za Gustolato dolaze i od lokalnih hrvatskih dobavljača. Gustolato proizvodnja obuhvaća više od 200 vrsta proizvoda. Proizvodni laboratorij smješten je na 500 m2 te zapošljava šest stručnjaka.


Inače, naziv Gustolato rješenje je hrvatskih marketinških stručnjaka, dok vizualni identitet potpisuje ugledni talijanski ilustrator, Ale Giorgini – inače autor identiteta za svjetske brendove poput MTV-ja, Sonyja i Warner Bros. Giorginijeve ilustracije lajtmotiv su uređenja svih Gustolato lokala.

Čestitamo, i jedva čekamo isprobati nagrađene uzorke!
 

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju