Kako objasniti kultni status narančade Pipi, najpopularnijeg proizvoda Dalmacijavina, turistima ili pripadnicima mlađe generacije koji još nisu imali sreće probati piće koje je godinama žarilo i palilo ovim prostorima? Pa vrlo jednostavno, pustite im, isto tako kultnu, reklamu s Anom Sasso ili natočite Pipi u čašu punu leda i pustite ih da uživaju u gutljajima punih mjehurića s posebnim okusom kojemu se kilometrima nisu približila slična pića puno većih kompanija.



Priča o Pipiju komplicirana je i zapetljana pa da vas ne zamaramo činjenicama zbog kojih je jedna od većih tvrtki u Dalmaciji godinama propadala, samo ćemo spomenuti da se agoniji Dalmacijavina konačno nazire kraj. Doduše, vjerojatno ne baš sretan kraj, ali kraj ili barem novi početak, koji je tu, pred vratima.

Naime, splitska tvrtka staje s proizvodnjom s zadnjim danom studenog, jer novi vlasnik, tvrtka 'Oštrc', u vlasništvu Marinka Zadre ne daje radnicima nikakve informacije o nastavku proizvodnje, a u kuloarima se šuška kako će se proizvodnja preseliti u susjednu Bosnu i Hercegovinu.

I dok je sudbina Pipi neizvjesna, dobra vijest je da radnici ovih dana uredno gomilaju zalihe i prema nekim najavama kultna narančada bi trebala razveseljavati sve nas barem sljedećih 6 mjeseci.




Ako ste skeptični, niste jedini i savjetujemo vam da osigurate zalihe koje ćete kao dobro vino čuvati na sigurnom mjestu (pripazite na rok trajanja) i otvarati ih samo u posebnim prilikama. Prestanak proizvodnje Pipija za mnoge će značiti kraj jedne ere, novi gubitak identiteta i ljetne muke u potrazi za pravim osvježenjem. Jer Pipi stvarno je najbolje osvježenje, ni preslatka, ni preumjetna... Taman! 

> Kultno piće koje Istra ljubomorno čuva za sebe

 

Nadamo se ipak da Pipi neće nestati s polica i iz kafića te da ćemo još dugo uživati u njoj i ponosno je nuditi svakom onom koji je nije nikada probao, jer mislimo da svi zaslužuju barem jednom držati u ruci i okusiti našu neponovljivu Pipi.

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju