Bilo da putujemo sat ili dva ili možda dvanaest sati do nekog udaljenog odredišta, svi koji volimo putovanja i nastojimo upoznati svijet što bolje barem jednom godišnje koristimo usluge aerotransporta.
Stjuardese nas posluže, piloti upale motore i avion odleti u nebeska prostranstva, no što to sve zna osoblje i ne želi podijeliti s nama? Ova pitanja su zanimala i jednog korisnika stranice quara.com, koji je neka pitanja postavio avionskom osoblju. Odgovore koje je dobio, odlučio je podijeliti...
1. Osoblje o vama zna mnogo više no što mislite
Osoblje posjeduju kratki opis svakog putnika na letu. Naravno, danas je takav popis u digitalnom obliku, pa ga stjuardese mogu svaku sekundu provjeriti na mobitelu. Upoznati su s tima ukoliko imate neke posebne potrebe, ali i time koja vam je krajnja destinacija, u slučaju da negdje presjedate.
> Zašto moramo ugasiti mobitel u avionu?
2. Nisu plaćeni dobro kao što mislite
Kabinsko osoblje nije plaćeno za vrijeme prije leta. Ako je suditi prema jednoj anonimnoj ispovijesti, vrijeme od dva sata prije leta, koje moraju provoditi na aerodromu, nije im uopće plaćeno.
3. Kašnjenje je loše za vas, ali još gore za njih
Kašnjenje je rekli bismo, mnogo gore za osoblje. Svaki sat kašnjenja znači manje vremena za odmor prije drugog leta.
4. Ne hodajte uokolo bez cipela
Stjuardese često ne mogu vjerovati da dio putnika bez cipela hoda po avionu, primjerice kad odlazi na WC. Naime, podovi u avionu, unatoč trudu, sigurno nisu dovoljno čisti.
> Zašto još uvijek postoje pepeljare u avionima?
5. Ako avion padne u more, teško da su šanse za preživljavanje išta veće
U slučaju da se avion sruši u more, možda se čak smanjuju šanse za preživljavanjem. Ako vas ne ubije sami udar, postoji vjerojatnost da ćete se utopiti, pri čemu će pomoći pothlađenost i iscrpljenost… Tako da zapravo, ako avion pada, manje je važna čvrstoća tla.
6. Na kraju, sjedalo na kojem sjedite može poslužiti kao plutajuća daska
Ovo je dobro znati u slučaju da se ipak srušite u more...