Kampanja „Take a walk with us" promovira prirodne i kulturne ljepote destinacije konceptom „šetnje“ u kojoj posjetitelj upoznaje sva njezina bogatstva kroz video i „storytelling“ formate. Ova godina bila je iznimno izazovna, posebno u turizmu pa je uz brzu reakciju trebalo drugačije osmisliti i prilagoditi komunikaciju kako bi potaknuli turiste na brzu odluku i posjet destinaciji u ovo doba globalne krize, poručuju iz S.T.A.R. Digitala. Kampanja je fokusirana na privatnost, netaknutu prirodu i sigurno okruženje, a realizacija kreativnog dijela sugerirala je personalizirani pogled posjetitelja prema odabranim lokacijama u destinaciji.



Autor foto i video materijala je Toma Kezić, kreativnu strategiju i koncept kao i realizaciju kampanje potpisuje agencija S.T.A.R. Digital. Kao nositelj projekta Turistička zajednica Šibensko-kninske županije, uz podršku Hrvatske turističke zajednice, okupila je ključne dionike u destinaciji - TZ grada Šibenika, TZ grada Vodica, NP Krku, NP Kornate, Tvrđavu Kulture Šibenik, te JU Priroda Šibensko-kninske županije, a kampanja je realizirana na tržištima Austrije, Njemačke, Slovenije, Poljske i Češke.

 

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju