Kampanja „Take a walk with us" promovira prirodne i kulturne ljepote destinacije konceptom „šetnje“ u kojoj posjetitelj upoznaje sva njezina bogatstva kroz video i „storytelling“ formate. Ova godina bila je iznimno izazovna, posebno u turizmu pa je uz brzu reakciju trebalo drugačije osmisliti i prilagoditi komunikaciju kako bi potaknuli turiste na brzu odluku i posjet destinaciji u ovo doba globalne krize, poručuju iz S.T.A.R. Digitala. Kampanja je fokusirana na privatnost, netaknutu prirodu i sigurno okruženje, a realizacija kreativnog dijela sugerirala je personalizirani pogled posjetitelja prema odabranim lokacijama u destinaciji.

U trendu Indijanska banana u Donjoj Bistri na plantaži Ivana Šuloga - 5 Ljekovito blago U lišću ovoga voća nalazi se tvar koja ubija stanice raka, raste i u Hrvatskoj, a kilogram plodova košta oko 10 eura Sir se ne bi trebao čuvati u proziirnoj plastičnoj foliji - 1 Nemojte ovo raditi Najveća greška koju radimo kad kupimo sir u trgovini i donesemo ga kući Hrskava i sočna piletina Provjeren recept Probajte, bit će vam drago: Za uvijek sočnu piletinu treba vam samo jedan sastojak



Autor foto i video materijala je Toma Kezić, kreativnu strategiju i koncept kao i realizaciju kampanje potpisuje agencija S.T.A.R. Digital. Kao nositelj projekta Turistička zajednica Šibensko-kninske županije, uz podršku Hrvatske turističke zajednice, okupila je ključne dionike u destinaciji - TZ grada Šibenika, TZ grada Vodica, NP Krku, NP Kornate, Tvrđavu Kulture Šibenik, te JU Priroda Šibensko-kninske županije, a kampanja je realizirana na tržištima Austrije, Njemačke, Slovenije, Poljske i Češke.