Ako se ikad otkrije pravi karakter osobe, onda je to tijekom putovanja. Istraživanje novog mjesta - iako zabavno i uzbudljivo, također može i potencirati loše ponašanje. Bez obzira na to koliko ste pod stresom (ili opušteni), nema isprike da bacite u vjetar manire i pristojnost.
Ovo pravilo vrijedi za cijelo vaše putovanje, od ponašanja na aerodromu do boravka u hotelu. Kao hotelski gost dolazite u kontakt s onima koji rade na tome da vaš boravak bude što udobniji i opušteniji – hotelskim osobljem. I dok većina ljudi shvaća važnost pravilnog ponašanja u ovakvom okruženju, neki to ne mogu shvatiti. E, pa, nemojte biti među njima…
Nestrpljivi gost
Možda je najjednostavnije pravilo koje treba slijediti "budite strpljivi s osobljem na recepciji". Možda ste u žurbi, ali nervoza vam neće pomoći da bilo gdje stignete ili učinite nešto brže. Ponekad ljudi misle da osoblje ima čarobni štapić, ali trebali bi znati da što su ljubazniji i pristojniji prema osoblju, to će osoblje radije izaći u susret i pomoći.
Nezahvalni gost
Ako putujete u zemlju u kojoj je napojnica uobičajena, provjerite imate li gotovinu pri ruci prije dolaska u hotel. Davanje napojnica pokazuje zahvalnost za sjajnu uslugu. Što dulje ostanete, trebali biste dati veću napojnicu, a davanje jedne, "zajedničke" napojnice na kraju boravka sasvim je u redu.
Hotel (Foto: Getty Images)
Neuredni gost
Ostavljanje sobe u užasnom stanju nakon odjave jednostavan je način da iznervirate one koji rade u hotelu. Barem malo pospremite prije nego što odete. Ako ste naručili poslugu u sobu, izbjegavajte ostavljati pladanj vani u hodniku (osim ako vam hotel nije rekao drugačije), a baš ni ručnike ne morate ostaviti nužno razbacane po kupaonici.
Nepristojno odjeveni gost
Postoji vrijeme i mjesto za nošenje ogrtača ili kupaćeg kostima. Vjerojatno ste ipak na odmoru, ali predvorje hotela nije na tom popisu. Hodanje po zajedničkim prostorima, poput lijepog hotelskog predvorja ili restorana, zahtijeva i pristojno oblačenje. Ako znate da ćete se kupati ili provoditi vrijeme u wellnessu, uzmite nešto čime se možete zaogrnuti kad krenete prema zajedničkim prostorijama.
Hotel (Foto: Getty Images)
Gost kradljivac
Konačno, ako ne želite biti bezobrazni hotelski gost, ne uzimajte ono što nije vaše. Krađa ogrtača, ručnika ili posuda za sol i papar u restoranu ponašanje je koje nikako nije u redu. Ne biste nešto ukrali dok ste u domu prijatelja ili člana obitelji, stoga nemojte to činiti niti u hotelu.
Znate li gdje se otvara? Prvi isprintani 3D hotel na svijetu +3