Dugo se poznajemo i naučili smo što volite. Neki bi ‘JELI’ nakon napornog dana, neki bi ‘JELI’ u posebnim trenucima, a neki bi ‘JELI’ uvijek. Bez obzira na to u kojem se opisu pronalazite, Gavrilović ima provjereno dobar izbor – novi brend ‘JELI’ koji obuhvaća hrenovke i parizere od svinjetine i piletine koji su stvoreni da biste ih ‘JELI’ u svakom trenutku.

"Parizeri i hrenovke s razlogom su jedan od vodećih izbora naših kupaca koji cijene spoj vrhunskog mesa, originalne recepture i užitka u hrani. Upravo zbog tog razloga pokrenuli smo kampanju ‘JELI’, koja u prvi plan stavlja upravo one proizvode koje ljubitelji Gavrilovića rado imaju pri ruci, odnosno u hladnjaku. Među njima su i naši poznati gurmani Mate Janković, Andrea Andrassy i mnogi drugi ljubitelji Gavrilovića koji će, u sklopu kampanje od Zagreba, Rijeke do Splita, prirediti pravi gastro doživljaj uz posebno iznenađenje koje za sada držimo u tajnosti", izjavio je Trpimir Lovreković, Direktor Marketinga Gavrilovića.

A kako biste u rekordnom roku pronašli ‘JELI’ hrenovke i parizere na policama trgovina, Gavrilović ih je ‘odjenuo’ u različita pakiranja. Tamna nijansa narančaste za one koji daju prednost asortimanu od svinjetine, a svjetlija nijansa za ljubitelje piletine.

Još se pitate što biste ‘JELI’? Nema nedoumice. Gavrilović, naravno!
 

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju