Turistički ured glavnog grada Litve, Vilniusa, smatra kako dobar dio stranaca pojma nema gdje se grad zapravo nalazi, te su se odlučili našaliti sami sa sobom i pokrenuti u najmanju ruku neobičnu kampanju...
Ovo nije prvi put da su Litavci prilično kreativni. Kampanja nazvana "Vilnius: Amazing Wherewer You Think It Is" šali se s neprepoznatljivošću grada, a zapravo se praktički nastavlja na nagrađivanu kampanju iz 2018. – "Vilnius – G-točka Europe", koja je objašnjavala kako je glavni grad Litve poput G-točke jer "nitko ne zna gdje je, ali kad je nađete, fantastično je".
Sudeći po prošlogodišnjoj studiji, tek 5 posto Britanaca, 3 posto Nijemaca i 6 posto Izraelaca zna gdje se otprilike nalazi Vilnius i za njega je čulo. Ti su podaci prilično "siromašni" za prepoznatljivost jedne metropole, pa turistička zajednica duhovitim kampanjama pokušava privući ljude.
Kako bi označili početak nove kampanje, na web-stranici whereisvilnius.com moguće je zaigrati "igricu" te na taj način osvojiti putovanje u u grad. Naravno, na istoj stranici možete i saznati po čemu je taj baltički grad poseban, pogotovo kad je riječ o kulturi, umjetnosti, povijesti, prirodnim znamenitostima...
Također, Litavci su i na ulicama Berlina napravili anketu s pitanjem "Gdje je Vilnius?", a potpuno nepoznavanje pokazao je velik broj ispitanika. Tako je litavska prijestolnica "stavljana" u Ameriku, pa čak i u Afriku! Stoga su, u cilju prepoznavanja, postavljeni veliki plakati (billboardi) u Londonu, Liverpoolu i spomenutom Berlinu, koji na duhovit način "pokazuju" gdje se nalazi Vilnius.
"Naposljetku, naš je cilj pokazati da uopće nije bitno gdje se Vilnius nalazi, već da se radi o sjajnom mjestu za putovanje", objašnjava Inga Romanovskiene iz turističke zajednice.