Iako smo se možda prijašnjih godina mogli zadovoljiti prekrasnom hotelskom sobom, suncem, morem i plažom, danas je situacija malo drugačija. Gosti traže nešto više, i to u obliku nezaboravnih iskustva koja će još dugo prepričavati.
„Gosti ne žele samo hotelsku sobu. Oni dolaskom u hotel žele novo iskustvo, doživljaj, žele stvarati uspomene, a za to nije dovoljna soba. Pokušavamo slagati takve pakete gdje oni osim hotelske usluge mogu doživjeti Vodice i cijelu regiju te da sa sobom ponesu nezaboravna iskustva“, rekao je Darko Bastić, direktor hotela Olympia i Olympia Sky.
U takvim trenucima za pamćenje mogu uživati svi korisnici Mastercard® kartica jer su posebno za njih pripremljena brojna iskustva koja pozivaju da ih se iskuša. Jedno takvo organizirano je upravo u suradnji s poznatim hotelima Olympia i Olympia Sky u Vodicama, gdje su prepoznali što turisti danas traže.
Nacionalni park Krka (Foto: Nova Studio)
„U suradnji s Mastercardom kreirali smo obilazak Nacionalnog parka Krka kojim će naši gosti cijeli park doživjeti pješke, biciklom i brodom. Na putu od Vodica do Skradina uživat će u vožnji biciklom, a pauze koristiti kako bi kušali domaće proizvode i delicije. Put će se nastaviti prema Skradinskom buku, što je ujedno najveći i najljepši slap u Nacionalnom parku. Također, tamo će imati organiziran ručak na jednom obiteljskom gospodarstvu. Sve je inspirirano tradicijom“, objasnila nam je Tašana Banjanin, voditeljica Odjela za marketing hotela Olympia i Olympia Sky.
Oni najbolje znaju koliko je dobra spiza važna, zato svako jutro na vodičkoj tržnici ne bi bilo čudno sresti samog chefa restorana, koji osobno bira namirnice kako bi gostima hotela pružio fenomenalno gastronomsko iskustvo.
Miljevački pršut (Foto: Nova Studio)
„Mi pripremamo sve od domaćih proizvođača. Kuhari sami biraju proizvode i odlaze na tržnicu po sve namirnice - od miljevačkog pršuta pa do raznih domaćih sireva. Vinska karta također je bogata. Cilj nam je dati potporu lokalnim proizvođačima i ribarima, pomoći i ujediniti se kako bismo cijelu destinaciju dignuli na višu razinu, gdje će netko s kontinenta doživjeti baš ono dalmatinsko čime se jako ponosimo“, rekla je Tašana.
No njihova ponuda ne staje na tome. Korisnici Mastercard® kartice koji žele razmaziti svoja nepca i više se vole odmarati uz pokoju čašicu vina u ruci mogu preko platforme priceless.com/hrvatska odabrati iskustvo uživanja u hotelu Olympia Sky koje će mnoge baciti u neka druga vremena.
„U sklopu našeg drugog iskustva, gosti će uživati u zaista posebnom gastro doživljaju. Poslužit ćemo im doručak u sobi u više sljedova, pripremljen od pomno biranih domaćih namirnica. Najvažniji obrok u danu započet će uz Divku, kavu koja nas vraća u djetinjstvo,a završiti domaćim sokom od aronije. Što ćemo poslužiti između, ipak ćemo ostaviti za sebe kako bismo naše goste ugodno iznenadili svime što smo posebno za njih priredili“, zaintrigirala nas je Tašana.
Hotel Olympia i Olympia Sky (Foto: Nova Studio)
Ipak, otkrila nam je još jednu sitnicu.
„Naš je hotel okružen prekrasnim maslinikom i gosti će imati priliku otići na posebno kreiranu radionicu na kojoj će vidjeti što je sve potrebno kako bi od ploda masline nastalo tekuće zlato te degustirati maslinova ulja. I u ovom dijelu iskustva iznenadit ćemo ih delicijama lokalnih proizvođača “, objasnila je Tašana.
Za kraj ovog aranžmana pripremili su i luksuznu večeru od tri slijeda koja se odvija na desetom katu hotela Olympia Sky, uz pogled na vodički arhipelag od kojeg zastaje dah. Sve to daje zaokruženu priču koja će gostima dugo ostati u sjećanju i zbog koje će se zasigurno vratiti po još.
Nezaboravni gastro užici od kojih rastu zazubice (Foto: Nova Studio)
„To je naša davna želja, da naši gosti kada posjete hotel, osim hotelske sobe dožive i ono što Vodice nude. Idealno smo locirani, naša regija nudi mnogo toga, od nacionalnih parkova do domaće gastronomije, i činimo sve kako bismo to maksimalno iskoristili i brojnim dodatnim sadržajem upotpunili svoju ponudu“, rekao je direktor hotela Darko Bastić i zaključio: „Hotelijerstvo je privredna grana u kojoj svake godine morate biti u trendu, pratiti što radi konkurencija, što rade kolege, morate osluškivati želje gostiju i tome se prilagođavati. Svake godine na osnovi iskustava naših gostiju pokušavamo doći do njihovih želja i ispuniti ih.“
Sadržaj je napravljen u produkciji Nova Studija, native tima Nove TV, u suradnji s partnerom Mastercard Priceless po najvišim profesionalnim standardima.