Kako prenosi Daily Mail, putnici na nedavno letu poljskog avioprijevoznika LOT zamoljeni su za novčanu participaciju kako bi avion u kojem su se nalazili mogao poletjeti i krenuti za Varšavu.
Na cijenu karte plaćate razne takse, plaćate često i dodatke za prtljagu, ali ono što je od svojih putnika tražilo nacionalni poljski avioprijevoznik spada u kategoriju bizarnog.
Let koji je sredinom prošlog mjeseca trebao krenuti iz Pekinga prema Varšavi ostao je na pisti. Razlog? Kvar na hidrauličnoj pumpi Boeinga 787 Dreamliner. U pomoć je jasno pozvan mehaničar, no pristao je popraviti kvar isključivo uz gotovinsko plaćanje. S obzirom na to da osoblje očito nije imalo dovoljno keša, zamolili su putnike da doniraju novac za popravak.
Putnici su na kraju prikupili 360 dolara, što je bilo dovoljno za popravak, pa je konačno zrakoplov, s deset sati zakašnjenja, poletio za Varšavu. Ipak, iz kompanije nisu baš najsretnije reagirali na ovakav rasplet događaja. „Ne postoje okolnosti koje bi opravdale traženje novca od putnika“, izjavio je glasnogovornik Adrian Kubicki za Daily Mail i najavio daljnju istragu.
Glasnogovornik je dodao i kako je novac putnicima vraćen odmah po slijetanju uz najdublju ispriku zbog situacije u kojoj su se zatekli. „S gledišta tvrtke, odluka je pogrešna, putnici nikad ne bi smjeli doživjeti ovakve neugodnosti“, navodi se još u priopćenju poljske aviokompanije.
U 70 godina od grada sravnjenog sa zemljom do važnog centra Europe +5