Regionalni ured Njemačke turističke zajednice uz partnersku potporu Lufthansa Grupe na druženju za medije, u četvrtak 7. travnja, u restoranu Pri Zvoncu u Zagrebu predstavio je svoju tematsku kampanju 'Predivan odmor u srcu prirode u Njemačkoj' kao misao vodilju svih marketinških aktivnosti u 2016. godini.

Pozdravni govor održao je Thomas E. Schultze, Veleposlanik Savezne Republike Njemačke u Hrvatskoj
dok je godišnju temu promocije Njemačke predstavila Tijana Đuričić, PR menadžer Regionalnog ureda Njemačke turističke zajednice za Bosnu i Hercegovinu, Bugarsku, Hrvatsku, Crnu Goru, Rumunjsku i Srbiju.
Okruženi zelenilom, u gotovo seoskoj idili restorana Pri Zvoncu, uz kušanje domaće hrane prisutni predstavnici medija barem su se nakratko odmakli od gradske vreve te osjetili dio ugođaja sličnog onome kakav pružaju i ruralni krajevi Njemačke.

Predivan odmor u srcu prirode u Njemačkoj

Okosnicu tematske kampanje Njemačke čini 16 nacionalnih parkova, 15 UNESCO-vih rezervata biosfere i preko 100 parkova prirode. Njemačka ima 30 sredogorja, 350 otoka i šumskih površina na trećini površine države i široku ponudu avanturističkih aktivnosti u prirodi. Na 200 tisuća kilometara označenih planinarskih staza, uključujući 500 vrhunskih pješačkih staza i preko 100 kvalitetnih staza te biciklističkih ruta ukupne duljine 70 tisuća kilometara, turisti u Njemačkoj doista mogu doživjeti 'predivan odmor u srcu prirode'.

Više informacija o raznolikosti prirodnih krajolika u Njemačkoj kao i interaktivnu kartu možete pronaći na sljedećem linku.

Želite li vidjeti kako Njemačke krajolike, kulturu i običaje doživljavaju blogeri i korisnici društvenih mreža svakako posjetite 'social wall' Njemačke turističke zajednice, a ako vas put odvede upravo putem tih istih krajolika ne zaboravite i Vi podijeliti koju fotografiju i doživljaj, naravno uz neizostravni hashtag #EnjoyGermanNature.
 

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju