Posljednjih 20 godina obitelj Lukičić provodi sve svoje slobodno vrijeme na ovom imanju, okruženi zelenilom, tik uz rijeku Kupu. Svoj dom odlučili su otvoriti i drugima željnima mirnog odmora, pa je tako kuća u Jakovcima Netretićima, nedaleko granice prema Sloveniji, postala popularno mjesto za bijeg u prirodu.

"I sami smo bili svjesni da imamo vikendicu u malom raju, gdje se najbolje opuštamo pogotovo u društvu obitelji i prijatelja, no svakim posjetom onih koji nikad nisu bili u Jakovcima i njihovim reakcijama, shvatili smo koliko to mjesto očarava one koji rijeku Kupu i prekrasnu prirodu nemaju na dohvat ruke kao mi. Malo pomalo, iznajmljivanje naše vikendice nametnulo se kao logično rješenje. Uredili smo neke stvari, obavili svu papirologiju i krenuli u avanturu zvanu turizam", objašnjava obitelj Lukinić.

Kuća se nalazi u kanjonu Kupe, a udaljena je 30-ak metara od kupališta. Ako poželite nešto raditi na svom odmoru, a pecanje vas opušta, na raspolaganju vam je i čamac kojim možete odveslati u nove ribolovne avanture. Za one malo aktivnije tu je i biciklistička staza, udaljena 500 metara. U krugu od 20 kilometara su stari gradovi Ozalj, Dubovac, Ribnik, Bosiljevo i Novigrad.

Uz kuću je pečenjara s ražnjem, roštiljem i kotlom za kotlovinu, a osigurana su i drva. Kada vam dosadi boraviti vani, u prizemlju se možete opustiti u velikom dnevnom boravku sa stolom za kojeg stane 15 osoba.

Ukoliko u Kuću Jakovci stignete tijekom zime, kupati se nećete, ali će ugođaj upotpuniti topli kamin uz kojeg se možete stisnuti s vrućom šalicom kuhanog vina.

U kući može prenoćiti veći broj osoba koje se mogu smjestiti u spavaću, zatim veliku sobu s krevetima na razvlačenje za 3 osobe te galeriju, otvoreni prostor s 4 kreveta. Ako vas dođe više, dnevna soba također ima namještaj na kojem se može spavati.

Ipak, najbolje od svega je terasa s pogledom na slap Kupe na kojoj možete provesti sate i sate u ovo toplo ljetno vrijeme. "U našoj kući sve je moguće: romantični odmor za dvoje u zimskim danima i opuštanje uz kamin, aktivni odmor za ljubitelje sportova, ljenčarenje za sve one koji žele pobjeći od stvarnosti ili odličan provod uz roštilj za veće društvo. Hobi nam je cvjećarstvo pa su kuća i okućnica u doba vegetacije pune prekrasnog cvijeća. Možemo se pohvaliti brojnim nagradama za uređenje okoliša", kaže obitelj.

Do kuće Jakovci možete doći autocestom A1 tako što ćete poslije Karlovca nastaviti u smjeru Rijeke, Splita te izaći na čvoru Novigrad. Nakon naplatnih kućica skrenete desno (skretanje Novo Mesto, Jurovski Brod, Netretić) i vozite otprilike 3 kilometra do raskršća na kojemu skrenete lijevo, u pravcu Vukove Gorice. Nakon manje od kilometra natpis je Jakovci. Skrenite desno te nakon 1,3 kilometra je idući natpis Jakovci, gdje skrećete lijevo i spuštate se prema Kupi (i kući).