Svi se volimo pohvaliti fotografijama s putovanja na Instagramu, ali jeste li znali da fotografije s putovanja itekako utječu na odabir odredišta na koje idete?

Istraživanje su provela četiri znanstvenika s američkih fakulteta, a obuhvatilo je 758 ljudi koji planiraju odlazak na Kubu. Zemlja kojom je donedavno vladao Fidel Castro izabrana je radi otvaranja prema američkim turistima, a turisti su za potrebe istraživanja upitani na koji su način na njih utjecale fotografije Kube na društvenim mrežama.

 

A post shared by punkufer.hr (@punkuferhr) on

Rezultati su pokazali kako su pozitivne slike s društvenih medija imale veliku ulogu kod ljudi pri odabiru destinacije, jer su slike Kube na ljude koji je planiraju posjetiti djelovale pozitivno i ohrabrujuće. Dakle, društvene mreže poput Instagrama zbilja imaju velik utjecaj pri odabiru odredišta.

Također, ispostavilo se kako su fotografije i objave na društvenim mrežama najveći utjecaj imali na one koji planiraju putovanje za iduću godinu, a ne u sljedećih pet ili deset. Oni koji su planirali ići dogodine smatrali su da dobivaju pozitivne informacije o zemlji koju planiraju posjetiti, u ovom slučaju o Kubi.

 

A post shared by punkufer.hr (@punkuferhr) on

Znanstvenici su na kraju ipak naveli kako bi za potpunije istraživanje valjalo uključiti i druga odredišta, a ne samo, kao u ovom slučaju, Kubu. No, s obzirom na činjenicu kako su određeni vlasnici Instagram-profila reklamiranjem destinacija postali bogataši, i više je nego očito da je Instagram postao alat za privlačenje turista.

 

 

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju