Sukladno svojim potrebama, eko proizvođači su dobili pomoć od agencija u vidu dizajna ili redizajna logotipa, web stranice, ambalaže i brošura; osmišljavanja vizualnog identiteta, slogana i komunikacijske strategije, a sve kako bi postali još prepoznatljiviji i konkurentniji na tržištu.


Prilikom predstavljanja radova voditelj projekta Nikola Vrdoljak je izjavio: "Smatram da smo projektom opravdali naša početna očekivanja i napravili važan korak kako bi malim eko proizvođačima pomogli da se lakše pozicioniraju i predstave svoje proizvode na tržištu. Sada se nadamo da će se i ostatak javnosti putem komunikacijskih platformi koje su marketinške agencije realizirale moći uvjeriti u kvalitetu i posebnost proizvoda naših eko proizvođača. Također, nadam se da smo ovim projektom dokazali kako marketinški stručnjaci mogu pomoći plasmanu eko proizvoda te razvoju eko proizvodnje s namjerom pozitivnog utjecaja na ukupnu gospodarsku situaciju u Hrvatskoj."


Projekt Zelena ideja je organiziran od strane Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA) i partnera s ciljem pomaganja lokalnim ekološkim proizvođačima u njihovom nastupu na tržištu, kroz pružanje besplatnih usluga promocije od strane marketinških stručnjaka. Na natječaj se prijavilo 74 eko proizvođača, a stručni žiri odabrao je njih 16 koji su zadovoljili postavljene kriterije te time ostvarili suradnju s dobrovoljno prijavljenim marketinškim agencijama okupljenim oko HURA-e. Projekt se provodio uz potporu UNDP-a (Program Ujedinjenih naroda za razvoj u Hrvatskoj) i Ministarstva poljoprivrede Republike Hrvatske.


Popis radova koje su agencije realizirale za eko proizvođače:
Agencija Libra - redizajn logotipa i ambalaže te novi slogan za Anyo d.o.o. - proizvođač vegetarijanskih sireva od soje te prerađevina na bazi sireva
Agencija Proximity Zagreb - redizajn web stranice sa OPG Babac Sandra - proizvođač ekoloških pekmeza od smokava
Agencija TBWAZagreb - online kampanja promocije webshopa za Obrt Annapurna - proizvođač ekoloških proizvoda na bazi soje i pšenice
Agencija Unex Grupa - dizajn logotipa i prijedlog pakiranja za Banovina agrar d.o.o. - uzgajivač goveda pasmine Angus i Crne slavonske svinje
Agencija Web burza i iZone - dizajn i produkcija nove web stranice za OPG Denis Bogoević-Marušić - proizvođač ekološkog vina
Agencija BBDO Zagreb - oblikovanje ambalaže i brošure za nastup na sajmovima za OPG Duhaček - proizvođač meda i pčelinjih proizvoda
Agencija Status Grupa - novi logotip, slogan i web stranica za OPG Ivan Veselić - proizvođač pekmeza i džemova te drugih prerađevina od voća i povrća
Agencija TF Marketing - B2B newsletter i microsite za OPG Krnić Lovro - proizvođač ekološkog meda i pčelinjih proizvoda
Agencija Digitel& - novi vizualni identitet za OPG Ljiljana Diktić - uzgajivač voća i povrća te proizvođač prerađevina od voća i povrća
Agencija Bruketa&Žinić OM - dizajn ambalaže eko sokova i redizajn web stranice za OPG Marica Jug - uzgajivač voća i povrća te proizvođač prerađevina od voća i povrća
Agencija Omega Media - nova komunikacijska i kreativna strategija (web stranica, tiskovni oglas i POS materijali) za OPG Mario Sever - proizvođač ekološkog povrća i žitarica
Agencija Imago reklamna agencija - dizajn ambalaže za maslinovo ulje i vina te redizajn web stranice i logotipa za Poljoprivrednu zadrugu Maslina i vino / Polača - proizvođač ekološkog vina i maslinovog ulja
Agencija K&K Promotion - koncept komuniciranja artizanalnih proizvoda od kozjeg mlijeka za Stancija Kumparička d.o.o. - proizvođač produkata od kozjeg mlijeka
Agencija Gingernet - dizajn i produkcija nove web stranice za OPG Nikica Žampera - proizvođač kozjeg sira i maslinovog ulja
Agencija Grey Zagreb - vizualni identitet i dizajn 5 etiketa vina za OPG Šime Škaulj - proizvođač ekološkog vina
Agencija Studio Marketing JWT Zagreb - dizajn web stranice za OPG Šimunić Berislav - proizvođač meda i pčelinjih proizvoda.

 


Za više informacija o projektu, pogledajte njihovu stranicu.

 

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju