Bjelančevine su glavni 'graditelji' svih tkiva u organizmu, a posebno mišića. Upravo zato ova vrsta hrane odlično će djelovati na vašu potrebu za razvijanje muskulature tijela.

1. Varivo od leće + kriška kruha

Leća je namirnica koja se smatra izvrsnim izvorom bjelančevina. Štoviše, u stotinu grama ove sirove mahunarke naći ćete čak 25 grama proteina. Odlično se sljubljuje s rajčicom, češnjakom, lukom, maslinovim uljem i mesom, a to su namirnice s kojima možete napraviti ukusno varivo. Poslužite s njim i krišku kruha od cjelovitih žitarica, tijelo ćete opskrbiti i važnom dozom prehrambenim vlakana te esencijalnih aminokiselina.

Ovdje pronađite recept za ukusno varivo s lećom i kobasicama.



2. Humus + korjenasto povrće

Trebate li hranjiv međuobrok, humus je izvrsno rješenje. Ovaj bliskoistočni namaz na bazi slanutka pravi je izvor proteina koji čini oko dvadeset posto te namirnice. Uz to ima dosta prehrambenih vlakana koji poboljšavaju rad probavnog sustava. Unesite u obrok izvor vitamina, pa namaz poslužite s korjenastim povrćem poput mrkve i celera.

Ovdje pronađite recept za najfiniji humus.

Špinata i orašasti plodovi u salati su dobitna kombinacjia (Foto: Guliver / Thinkstock)



3. Špinat + orašasti plodovi

Ako preferirate jesti salatu, u zdjelu nabacajte nešto zelenila i orašastih plodova te sjemenki koji će tijelo opskrbiti mnoštvom bjelančevina. Špinat je jedna od rijetkih visokoproteinskih vrsta povrća. Porcija od 200 grama zelenog lišća špinata sadrži otprilike gram bjelančevina pa se preporučuje osobama koje ne jedu hranu životinjskog porijekla. Većinu ove važne tjelesne tvari naći ćete u orašastim plodovima, poput oraha, badema ili lješnjaka.

Ovdje pronađite 4 ideje za najfiniji salatni preljev.