Oljuštene konopljine sjemenke su odličan izvor bjelančevina, kao i omega 3 i omega 6 masnih kiselina biljnog porijekla. Upravo zato važan su dio veganske i vegetarijanske prehrane. No na svoj jelovnik ih u posljednje vrijeme uvrštavaju i svi oni koji se žele zdravije hraniti.

U samo jednoj žlici sjemenki konoplje nalazi se oko pedesetak kalorija i oko 3 grama bjelančevina. Uz to sadrže i dosta prehrambenih vlakana koje poboljšavaju probavu, vitamin A, kalcij, magnezij, kalij i fosfor.

Iako se potječu od biljke Cannabis sativa kao i marihuana, sadrže manje od 1 posto psihoaktivne tvari tetrahidrokanabinol (THC), pa se od njih ne možete „napušiti“. Industrijska konoplja uzgaja se zbog proizvodnje ulja, sjemenki i brašna koji imaju pozitivno djelovanje na ljudsko zdravlje.

Banane su odličan izvor kalija koji snižava krvni tlak Hrana i piće 7 namirnica koje prirodno snižavaju visoki krvni tlak

Sjemenke konoplje:
- Osnažuju imunitet
- Smanjuju upalne procese u tijelu
- Smanjuje razine krvnog tlaka
- Smanjuje rizik od kardiovaskularnih bolesti
- Poboljšavaju probavu
- Poboljšavaju izgled kože
- Smanjuju svrbež kože uzrokovane problemima poput ekcema

Kako ih konzumirati?
Sjemenke konoplje imaju lagan orašast okus koji se lijepo sljubljuje u slanim i slatkim jelima. Dodati ih možete bilo kojem jelu – od voćnih smootieja i jogurta od zobenih kaša.

Jabučni ocat Hrana i piće 10 namirnica koje svaki muškarac treba imati u kući

Posipajte ih po tostu od avokada ili bilo kojeg drugog sendviča. Upotrijebiti ih možete umjesto parmezana te ih stavite na omiljeno jelo s tjesteninom. Od njih možete napraviti čak i zdravi maslac, poput onog od kikirikija, sjemenki suncokreta ili badema.

Oljuštene konopljine sjemenke nisu jeftin proizvod. Na hrvatskom tržištu prodaju se najčešće u pakiranju od pola kilograma za što treba izdvojiti od 69 do stotinjak kuna, ovisno o mjestu na kojem ga kupujete.

Konopljine sjemenke možete posipati po tjestenini Konopljine sjemenke možete posipati po tjestenini (Foto: Stockfood)