Brend poznat po osvježenju i dobroj atmosferi, Somersby, predstavlja novi okus koji odgovara na sve raznovrsnije preferencije potrošača:  Somersby Bazga Limeta 0.0.

U trendu Kampiranje Zlatne godine Kako se nekoć kampiralo? 10 prizora koji bude sjetu, ali i smijeh Kuća za odmor na Cresu, Airbnb - 6 Pogled s terase je vau! 60 eura na noć: Mala kuća na Cresu za one koji na odmoru žude za mirom i tišinom Prodaja nekih vrsta iznutrica u SAD-u je zabranjene Od 1971. godine U Hrvatskoj se ovaj komad mesa može kupiti u bilo kojoj mesnici, a u SAD-u je prodaja zabranjena zakonom

Somersby Bazga Limeta 0.0 dodatno osnažuje bezalkoholnu ponudu brenda, u kategoriji koja bilježi snažan rast, osobito među mlađim potrošačima i urbanom publikom koja traži alternativu standardnim gaziranim pićima. Okus je dizajniran kako bi odgovorio na sezonsku potražnju za svježinom, ali i na šire promjene u navikama potrošnje.

"Naš novi proizvod razvijen je kako bismo odgovorili na sve veći interes za raznolikošću okusa ali i za bezalkoholnim opcijama za različite prilike, bilo da se radi o druženjima nakon posla, festivalima, piknicima ili svakodnevnom opuštanju s prijateljima. Reagiramo na trendove, ali ostajemo vjerni Somersby filozofiji: zaigran i prirodan okus koji se pamti," izjavio je Armin Seferović, brend menadžer Somersbyja.

Lansiranje novih proizvoda prati sveobuhvatna podrška, od in-store vidljivosti, digitalnih kampanja i promotivnih aktivnosti, do strateškog pozicioniranja u HoReCa i retail kanalima. Fokus je na maksimalnoj dostupnosti i prepoznatljivosti na mjestu kupnje, uz aktivnu komunikaciju koja potiče probu i angažman.

Somersby, najprodavaniji cider na hrvatskom tržištu i dobitnik priznanja Best Buy Award, ovim širenjem portfelja potvrđuje svoje vodeće mjesto i nastavak ulaganja u inovaciju i izgradnju kategorije.