Organizatori, kako prenosi Zadarski list, očekuju kako će ove godine na Noćnjak pristići preo 300 uzoraka maslinovog ulja iz Hrvatske, Slovenije, Italije, Bosne i Hercegovine, Grčke, Crne Gore i Albanije.

Glavna tema najavne konferencije za novinare u hotelu Kolovare, bila je potreba za marketinškom promocijom domaćeg maslinovog ulja, koje gubi bitku nad uvoznima.

U trendu Pečeno pile s krumpirom Tjedni jelovnik Ne koštaju puno: 7 zaboravljenih, ali jako finih jela za svaki dan ovoga tjedna koja smo jeli u 80-ima Orebić - 1 Baza iz snova Gradić na Pelješcu s fasadama boje sunca što diše ritmom prošlih vremena Apartman Sto ljudi... Najgori gosti na koje se tuže domaći iznajmljivači: "Dva tjedna nisu izlazili iz apartmana, ne znam što su radili"

Proizvodnja domaćeg ulja iziskuje veće troškove od prodajne cijene uvoznog ulja. Zbog toga je ponovljena priča kako domaće ulje treba promovirati kao kvalitetnije, bolje i zdravlje od uvoznoga, ali nije rečeno kako to konkretno napraviti.

Veća šansa za tržišni uspjeh vidi se u Njemačkoj, kao i u hrvatskim restoranima, gdje su svoj put već našla brojna domaća vina. Međutim i na tom tržištu treba se boriti s cjenovno jačom konkurencijom, jer se i na policama njemačkih trgovačkih centara prodaje španjolsko ulje za tri eura i talijansko za četiri. Dakle, budućnost treba izboriti, pa ako imate konstruktivne ideje, navratite do Zadra, ili se barem opskrbite vrhunskim domaćim uljima.