Organizatori, kako prenosi Zadarski list, očekuju kako će ove godine na Noćnjak pristići preo 300 uzoraka maslinovog ulja iz Hrvatske, Slovenije, Italije, Bosne i Hercegovine, Grčke, Crne Gore i Albanije.

Glavna tema najavne konferencije za novinare u hotelu Kolovare, bila je potreba za marketinškom promocijom domaćeg maslinovog ulja, koje gubi bitku nad uvoznima.

Proizvodnja domaćeg ulja iziskuje veće troškove od prodajne cijene uvoznog ulja. Zbog toga je ponovljena priča kako domaće ulje treba promovirati kao kvalitetnije, bolje i zdravlje od uvoznoga, ali nije rečeno kako to konkretno napraviti.

Veća šansa za tržišni uspjeh vidi se u Njemačkoj, kao i u hrvatskim restoranima, gdje su svoj put već našla brojna domaća vina. Međutim i na tom tržištu treba se boriti s cjenovno jačom konkurencijom, jer se i na policama njemačkih trgovačkih centara prodaje španjolsko ulje za tri eura i talijansko za četiri. Dakle, budućnost treba izboriti, pa ako imate konstruktivne ideje, navratite do Zadra, ili se barem opskrbite vrhunskim domaćim uljima.
 

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju