Ekipa emisije koju čine producentica Rosana Janco Mamani, novinar Luiz Gustavo da Luz, kamerman Edgar Luchetta i tehničar Jose Paulo de Souza tijekom svoga boravka u Hrvatskoj posjetit će Zagreb, Nacionalni park Plitvička jezera, Zadar, Šibenik, Trogir, Split, Ston, Dubrovnik, Pulu, Nacionalni park Brijune, Rovinj, Vukovar i Ilok. Tom prilikom snimit će hrvatske zanimljivosti - Morske orgulje i Pozdrav suncu, Šibenik, Dioklecijanovu palaču, dubrovački Stari grad, pitoresknu i turistima uvijek zanimljivu tržnicu Dolac, zagrebačku Katedralu i Gornji grad, Hrvatsko narodno kazalište i prepoznatljivi moderni dio Zagreba, najmanji grad na svijetu Hum, pulsku Arenu, dvorac Eltz, Memorijalnu bolnicu i Memorijalni centar Ovčara u Vukovaru. Naravno, avantura brazilskoj televizijskoj ekipi svakako neće nedostajati, uživat će tako u vožnji žičarom do Srđa, topovskim pucnjima s kule Lotrščak, zanimljivostima Muzeja prekinutih veza, romantičnim šetnjama po Štrosu, degustacijama vina i maslinova ulja, vožnji brodom od Vukovara do Iloka, ali i naučiti mnogo o povijesti kravate i njezinoj domovini porijekla te poznatoj Kravat pukovniji odjevenoj u tradicionalne uniforme kakve su hrvatski vojnici nosili u tridesetogodišnjem ratu.

U trendu Šetnica kroz Kanal sv. Ante - 2 Kao iz bajke Četiri i pol kilometra ljepote: Put na kojem se spajaju grad i more, priroda i povijest EastLink - 3 Pošto soba? "Prijevara" teška 744 tisuća eura: Hotel u kojemu nitko nikada nije uspio rezervirati sobu Ghazipur - 3 Otrovni smrad Ne prestaje rasti: Planina smeća koja truje milijune ljudi svake godine naraste za 10 metara

Zasigurno će biti zanimljivo praćenje otvaranja Svjetskog nogometnog prvenstva 12. lipnja čiju će utakmicu otvaranja pratiti preko dvije milijarde gledatelja, a koju s domaćinom Brazilom igra upravo Hrvatska. Želeći snimiti emocije i doživjeti hrvatsku strast za nogometom, četveročlana televizijska ekipa u Zagrebu će na Trgu bana Josipa Jelačića u izravnom prijenosu, s mnogobrojnim gledateljima, pratiti utakmicu, te tom prilikom intervjuirati i Brazilce na Trgu.

Snimljeni sadržaj s desetodnevnoga putovanja Hrvatskom emitirat će se u dnevnom programu od ponedjeljka do petka, u prime time terminu, svaka reportaža u trajanju od osam do deset minuta. Bit će ovo izvanredna reklama hrvatskome turizmu, osobito ako se uzme u obzir činjenica da je dnevna gledanost emisije Journal da record 62 milijuna gledatelja. Svakako će to potaknuti i daljnji interes s brazilskoga tržišta koji iz godine u godinu raste, pa je tako u 2013. godini zabilježeno čak 76 posto više dolazaka, odnosno 61 posto više noćenja s brazilskoga tržišta u usporedbi s godinom ranije, dok su pokazatelji turističkoga prometa za prvih pet mjeseci 2014. također dobri te se bilježi 5 posto više dolazaka i 9 posto više noćenja u odnosu na isto lanjsko razdoblje.

Zanimljiv je profil gostiju koji dolaze s brazilskoga tržišta, riječ je o gostima srednje/visoke klase, visokog obrazovanja, dok je prosječna dužina boravka istoga gosta 13,4 dana. Jednako tako, činjenica da čak 73% gostiju koristi hotelski smještaj, a prosječna dnevna potrošnja im je 203 eura, kao i interes za umjetnošću i kulturom, touringom, izletima, kupnjom i eno-gastro rutama te razdoblje putovanja od svibnja do listopada, čini ih iznimno poželjnim gostima kojima Hrvatska može ponuditi mnogo i doista opravdati njihova očekivanja. Kvaliteta ponude, gostoljubivost Hrvata, prekrasna priroda i bogata kulturna baština, ali i činjenica da se čak 60 posto Brazilaca kao gosti iznova vraćaju, poticaj je za daljnjim kvalitetnim radom i zalaganjem na brazilskome tržištu, javlja portal Press Croatia.