Punih jedanaest dana čak je 170.000 posjetitelja uživalo u slasnim burgerima iz Zagreba, Fažane, Pule, Splita i Dubrovnika. Festival je uspio pokazati da su burgeri, prije nekvalitetna brza hrana, postali ukusan gurmanski obrok, spravljen od vrhunskih namirnica, a interes je bio iznimno velik. Posjetitelji, među kojima i velike skupine stranih turista, strpljivo su čekali i po najvećoj kiši, a mnogi su i zaplesali na večernjim koncertima.



Za vrijeme Festivala posjetitelji su glasali za omiljeni burger i odabrali Masona, istarsku franšizu, koja se u Zagrebu predstavila s originalnim burgerom Špaleta. Koncept ovog burgera nastao je kao želja da se iz zaborava izvuku tradicionalni recepti i vrate u upotrebu lokalne namirnice s određenog prostora. Špaleta ili plećka tradicionalan je uskrsni specijalitet koji se danas rijetko spravlja u Istri. Njegova je posebnost, osim sastojaka, i priprema na način giravolta.

> Veliki test burgera: Što se isplati pojesti na Zagreb Burger Festivalu

"Tradicija je ono što nas umiruje i daje nam neki osjećaj kontinuiteta u ovom, stalno promjenjivom svijetu i svi bismo se morali malo više potruditi kako bismo ju očuvali. Špaleta, koja se može probati u pulskom Shipyard Pub-u, nije samo predstavnik Istre, već i hrvatskog kulinarstva na svjetskom tržištu", kazao je Ivan Zidar, vlasnik Masona.



"Zahvaljujući marketinškim aktivnostima Festivala te iznimno susretljivim medijima, uspjeli smo se predstaviti na najbolji mogući način. To nije utjecalo samo na prodaju, već i na prepoznatljivost našeg brenda na novom tržištu pa sad za Mason zna cijela Hrvatska, što nas jako veseli. Zagreb Burger Festival odlično je mjesto promocije i dobre zabave. Donio nam je brojne pregovore s mogućim poslovnim partnerima koji su spremni pripremati gourmet burger, a mi i dalje tražimo one koji će ga pripremati s ljubavlju. Željeli bismo se proširiti na sve veće hrvatske gradove te ponuditi burgere koji su prepoznatljivi po sastojcima s određenog područja na kojem se nalaze u ponudi, i to kao vrhunski gurmanski specijalitet", zaključio je Zidar.



Ekipa kreativne agencije Kokoš ili jaje, nakon uspješno završenog Zagreb Burger Festivala powered by Heinz, baca se na pripremu još jednog originalnog adventskog Fuliranja.
 

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju