Aviokompanije diljem svijeta preopterećene su pozivima o povratku putnika domovima i povratkom novca plaćenim kartama. Croatia Airlines i KLM su izdale priopćenje, pozivajući putnike da budu strpljivi.
"U skladu s novonastalom situacijom vezanom za epidemiju koronavirusa, Croatia Airlines kao nacionalni avioprijevoznik kontinuirano prilagođava svoje poslovne aktivnosti aktualnom epidemiološkom stanju u Hrvatskoj i inozemstvu te preporukama hrvatskih i svjetskih javnozdravstvenih vlasti.
I u ovim izvanrednim okolnostima prioritet su putnici, a osobito oni koji su već kupili karte za domaće i međunarodne letove. Zbog toga je tvrtka, uz dosadašnje telefonske brojeve Kontakt centra 6676 555 i 072 – 500 505, otvorila i dodatni broj telefona 0800 – 7777 kako bi se svim putnicima u najkraćem mogućem roku izašlo u susret i regulirala sva njihova prava.
Osim toga, mobilizirani su i dodatni ljudski potencijali prodajnog osoblja i to na nekoliko lokacija unutar tvrtke", stoji u priopćenju Croatia Airlinesa.
Zbog velikog broja telefonskih poziva, a s ciljem što veće operativne učinkovitosti, kompanija je u aktualnoj situaciji prisiljena prioritet dati putnicima čija putovanja trebaju početi najkasnije za 72 sata.
Sve ostale korisnike usluga mole za razumijevanje i strpljenje, a pritom naglašavaju da će svaki putnik i svaka zrakoplovna karta biti obrađeni i to u skladu s prilagođenim pravilima, koje je tvrtka donijela zbog epidemije koronavirusa.
"Osobito je važno napomenuti da svi putnici trebaju kontaktirati prodajno osoblje Croatia Airlinesa prije datuma planiranog putovanja. To je osnovni preduvjet za reguliranje njihovih putničkih prava, što uključuje i dogovor oko organizacije putovanja u razdoblju nakon smirivanja epidemije.
O svim novostima Croatia Airlines redovno će obavještavati svoje putnike i javnost, dok za sva pitanja stoji na raspolaganju na navedenim brojevima telefona", javljaju.
Zbog krize s koronavirusom zrakoplovna kompanija KLM prima deset puta više poruka putem društvenih kanala i četiri puta više poziva dnevno nego inače. Očekuje se da će se broj pitanja povećavati zbog otkazivanja letova.
Od sada će KLM tretirati pitanje "Moj let otkazan i ja sam u inozemstvu, kako da dođem kući?" s najvišim prioritetom, odnosno onih putnika koji se trebaju vratiti kući, u Nizozemsku.
Pitanja putnika čiji su letovi otkazani i koji nisu uspjeli odabrati povratni let putem web stranice ili KLM aplikacije za pomoć se mogu obratiti centrima KLM-a.
Pitanja o dobijanju vaučera, odgađanju letova (rebookingu) ili dodatnom prostoru u zrakoplovu imaju manje prioriteta prilikom odgovaranja. Odgovori na ova pitanja stizat će sa zakašnjenjem od nekoliko dana.
Želite li kontaktirati KLM ovdje možete pronaći korisne informacije te kontakte.