Riječ je o jednoj od prvih poljoprivrednih kultura na svijetu koja ima brojne blagotvorne učinke na ljudski organizam.

1. Imunitetna bomba

Mladi luk obiluje vitaminima i mineralima. Posebice je bogat vitaminima A i C, koji jamče zdravlje cijelog organizma, snaže imunitet te su učinkoviti borci protiv infekcija u tijelu. Vitamin A ključan je i za zdravlje očiju, zarastanje rana, ali i u liječenju nekih crijevih bolesti.

Jaje Hrana i piće Kakva supernamirnica! 3 dokaza da jaja trebamo jesti češće

2. Čuvar kostiju i zuba
Ovo povrće zelenih listova sadrži i značajne količine kalcija te vitamina K, koji su prijeko potrebni za održavanje gustoće kostiju i zuba. Vitamin K ključan je i u procesu zgrušnjavanja krvi.

3. Saveznik zdravog srca

Mladi luk saveznik je zdravog srca i krvožilnog sustava. Dobar je izvor kalija te biljnog pigmenta kvercetina koji snižava visoki krvni tlak, a sadrži i tvari koje pospješuju cirkulaciju te smanjuju šansu od dobivanja dijabetesa tipa 2. Nasjeckajte mladi luk uz kozice Nasjeckajte mladi luk uz kozice (Foto: Stockfood)

4. Otvarač probave
Mladi luk, a pogotovo njegovi zeleni dijelovi dobar su izvor prehrambenih vlakana koje poboljšavaju probavu i rad crijeva.

5. Saveznik fit tijela

U stotinu grama zelenog luka nalazi se svega tridesetak kalorija pa se zato njegova konzumacija preporučuje osobama koje pokušavaju skinuti kilograme ili održati zdravu tjelesnu masu.

Mladi luk nezaobilazan je dio uskrsnog stola. Njegov blagi ljutkasti okus izvrsno se sljubljuje sa šunkom, kuhanim jajama i drugim drugim delikatesama. Zavirite u našu fotogaleriju i pronađite nadahnuće za pripremu jela s mladnim lukom i nakon Uskrsa.

3 greške koje trebamo izbjegavati kada pečemo piletinu na roštilju Piletina s roštilja Piletina s roštilja - 4 Piletina s roštilja - 5 +2 Piletina s roštilja - 2