1. Zobena kaša s jabukama
Dan započnite mirisnom i toplom zobenom kašom kojoj ste dodali komadiće svježe jabuke, a začinili s malo prirodnog meda i cimetom.

2. Omlet s piletinom

Napravite omlet od bjelanjaka kojem ćete dodati malo poprženih pilećih prsa, jabuku sorte zlatni delišes i nešto blitvina lišća. ''Zbunite'' nepce pa po omletu pospite nekoliko tostiranih lješnjaka.

3. Hamburger od graha
Crveno meso zamijenite ukusnim grahom. ''Meso'' hamburgera napravite od mješavine dinstanog luka i češnjaka (na maslinovu ulju) kojem ste dodali kuhani grah i začine po želji te krušne mrvice.

Banana Hrana i piće Žgaravica: 7 namirnica koji gase ''vatrenu'' bol

4. Losos na prokulici
Od meda, senfa, limunova soka i malo soli napravite marinadu za filet lososa, pa ga zatim popržite na tavi s obje strane i poslužite uz salatu od kratko prokuhanog kelja pupčara. Umjesto lososa možete prepržiti i domaću pastrvu.

5. Varivo od leće
Napravite ukusno i okrepljujuće varivo od komadića luka, mrkve i celera te leće, a začinite ga solju, paprom i s malo jabučnog octa.

6. Pržena piletina
Sljedeći put kad poželite prženu piletinu, umjesto dubokog ulja odaberite tavicu. Komadiće pilećih prsa umočite u bjelanjke, bademovo brašno i začine (npr. crvenu papriku i češnjak u granulama) pa ispecite na sasvim malo ulja ili u fritezi na vrući zrak.

Zobena kaša s jabukama Zobena kaša s jabukama (Foto: Stockfood)

7. Pečena salata
Ispecite korjenasto povrće poput mrkve, celera i sočne tikve u pećnici s malo začina i ulja, pa ga poslužite u obliku tople salate. Začinite salatu komadićima tostiranih bučinih koštica.

8. Meksičke tortilje od kupusa

Umjesto tortilja upotrijebite listove svježeg kupusa ili zelene salate, pa ih napunite pirjanim komadićima piletine ili ribe, korjenastim povrćem i začinima.

Banana Hrana i piće 5 vrsta hrane koju treba jesti nakon vježbanja u teretani

9. Salata od kvinoje
Napravite finu i brzu salatu od supernamirnice - kvinoje, komadića badema i blanširanog zelenog lisnatog povrća, koje ste začinili maslinovim uljem. Ako nemate pri ruci kvinoju, možete upotrijebiti i integralnu rižu ili kus-kus.

10. Puding od smeđe riže

Kada se brinete zbog kolesterola, ne morate se odricati slatkih zalogaja. Na bademovu mlijeku skuhajte smeđu rižu pa ju začinite medom i cimetom te malo kakaa.

U našoj fotogaleriji potražite inspiraciju za kulinarska remek-djela koja će sniziti kolesterol i biti više nego ukusna.