Sjemenke bundeve zdrave su grickalice koje jamče fizičko i mentalno zdravlje pojedinca. Možete ih jesti samostalno kao zdravi međuobrok ili dodati salatama, juhama i brojnim drugim jelima.

1. Snižavaju šećer u krvi
Sjemenke bundeve sadrže nezasićene masne kiseline koje su korisne pri regulaciji razine šećera u krvi, pa se zato preporučuju kao korisna namirnica i osobama koje pate o dijabetesa.

2. Čuvarice srca
Istraživanja su pokazala da sjemenke bundeve snižavaju razinu lošeg kolesterola, smanjuju rizik od nastanka krvnih ugrušaka te štite od bolesti srca i kardiovaskularnog sustava.

3. Zasićuju i potiču probavu
U stotinu grama sjemenki bundeva nalazi se čak 19 grama bjelančevina. Nameću se kao izvrsna namirnica za osobe koje ne jedu hranu životinjskog porijekla, ali i sve one koji žele grickati nešto zdravo. Uz to sadrže prehrambena vlakna, koja potiču rad probave.



4. Čuvaju zdravlje kosti
Sjemenke bundeve odličan su izvor cinka, koji je potreban za izgradnju kostiju. Već 30 grama ovih sjemenki zadovoljava otprilike petinu dnevnih potreba za ovim mineralom.

5. Antiupalno djelovanje
Bučine koštice sadrže spojeve koje imaju antiupalno djelovanje. Upravo zato preporučuju se osobama koje imaju artritis, ali se smatraju i dobrom prevencijom protiv nekih vrsta raka. Povrh svega, dokazano poboljšavaju rasploženje.

Kako pripremiti bučine koštice?
Odstranite plod buče od koštica, operite ih u vodi i posušite papirnatim ručnikom. Rasprostrite koštice na papir za pečenje, pa stavite sušiti u prethodno zagrijanu pećnicu na 120 Celzijevih stupnjeva oko 15 do 20 minuta.

Želite li u ovaj jednostavni recept unijeti nešto kulinarskih igri, isprobajte i ove recepte za sjemenke bundeve sa špekom i viskijem, s parmezanom i češnjakom te s čilijem i limetom.

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju