Kada je krajem 19. stoljeća inženjer Carl Ritter von Gheg iznio svoj plan o planinskoj željeznici koja bi savladala Alpe, njegovi kolege mislili su da se šali. Preslaba lokomotiva u kombinaciji s velikim nagibom ideji nikako mu nisu išli u prilog. Tada se željeznica preko prijevoja Semmering koji se uzdiže na 965 metara smatrala nemogućom misijom, a godinama nakon što je Carl svoj san pretvorio u stvarnosti taj se poduhvat smatrao ogromnim uspjehom.
Semmeringbahn se gradio od 1848, do 1854. godine, na teškom planinskom terenu, s velikom visinskom razlikom i standardnim rasponom tračnica. Kako bi se prilagodile zahtjevnoj trasi, promijenio se i dizajn lokomotiva.
Kada je bila dovršena, željeznička pruga ponosno je zavijugala predivnim krajolikom i na svojem putu prolazila kroz 14 tunela, 16 vijadukta, više od 100 mostova. U izgradnji je sudjelovalo oko 10 tisuća muškaraca i žena, a 1998. godine i UNESCO je upisao željeznicu na popis svjetske baštine. Semmeringbahn je tako, sa svojih 41 km bio jedan od najvećih podviga pionirske faze izgradnje planinskih željeznica, a toliko je stručno izrađena da se koristi i danas.
Ljubitelji tunela, mostova i planinske panorame i danas uživaju u vožnju vlakom od Gloggnitza do Mürzzuschlaga, a ljepotama se možete diviti i ako iz Beča vlakom krenete u Graz ili Klagenfurt. Gdje god da se ukrcate, dočekat će vas spektakularan krajolik, a duž puta se nalaze i brojne mogućnosti za aktivnosti u prirodi.
10 vikend-ideja za resetiranje u u dijelu Lijepe Naše u kojem su još uvijek prijateljske cijene +5