Regionalni ured Njemačke turističke zajednice i njemački veleposlanik Thomas Eberhard Schultze jučer su u rezidenciji veleposlanika priredili Večer njemačke gastronomije i time proslavili ovogodišnju tematsku kampanju Njemačke turističke zajednice "Culinary Germany".

Vrhunske delicije svojim je umijećem pripremao chef Anes Korjenić iz vrhunskog restorana Steigenberger Graf Zeppelin u Stuttgartu te su poslužena njemačka vina iz raznih vinorodnih područja iz privatnog vinskog podruma veleposlanika Schultzea. Kulinarskom događaju nazočili su brojni uzvanici iz javnog života, a pozdravni govor održali su veleposlanik Thomas Eberhard Schultze i Tijana Đuričić, regionalna menadžerica Njemačke turističke zajednice.

Anes Korjenić Anes Korjenić (Foto: Borna Kuzmanovic / Talento Production)

Njemačka na poziciji broj jedan za turiste iz Hrvatske

Njemačka je sa 56,1 milijuna putovanja osmu godinu zaredom, nakon Španjolske, a ispred Francuske druga destinacija po omiljenosti europskih turista. Tijekom 2017. godine Hrvati su u Njemačku ostvarili 1.201.000 putovanja s barem jednim noćenjem. Radi se o porastu od 12 % u odnosu na prošlu godinu. Ukupno su ostvarili 9,8 milijuna noćenja, što je 35 % tržišnog udjela svih putovanja prema inozemstvu i time ponovo stavili Njemačku na poziciju broj jedan za turiste iz Hrvatske.

Tijana Đuričić i Thomas Eberhard Schultze Tijana Đuričić i Thomas Eberhard Schultze (Foto: Borna Kuzmanovic / Talento Production)

Statistike pokazuju kako u Njemačku najviše odlaze Zagrepčani (46 %), te građani sa obale (30 %). Povod putovanja za njih 42 % je odmor, a za 31 % posao. Njih 65 % svoje putovanje rezervira unaprijed, a prosječna potrošnja našeg putnika u Njemačku iznosi 69 eura po noćenju ili prosječno 558 eura po putovanju (prosječno putovanje traje 8 noći).

#EnjoyGermanFood

Kampanjom "Culinary Germany" Njemačka turistička zajednica ima cilj predstaviti različitosti svake regije. Uz naglasak na tradiciju njemačkih seoskih područja ističe se i suvremena njemačka kuhinja u urbanim središtima objedinjujući tako kulturne i kulinarske znamenitosti.

Jelovnik za 10 Jelovnik za 10 (Foto: S.B.)

Njemačka ima bogatu gastronomsku scenu s više od tristo restorana odlikovanih Michelinovom zvjezdicom, brojne ulične festivale, više od šezdeset gastronomskih klubova, kulinarske užitke na neobičnim mjestima poput iglua ili pod vodom, 13 vinskih regija, a ove godine slavi i dvadeset i pet godina slow fooda. U njemačkoj 18,2 % posto ukupnog budžeta svakog turista odlazi na gastronomiju, što je ukupno 6,7 milijardi eura godišnje. Dva od deset glavnih razloga zbog kojih turisti posjećuju Njemačku upravo su atmosfera u restoranima i kafićima te bogata sezonska kuhinja.
 

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju