Njemački receptivni turizam za 2018. godinu može se, deveti put zaredom, pohvaliti rekordnim rezultatom: preliminarni podaci zavoda za statistiku pokazuju da je u periodu od siječnja do prosinca ostvareno 87,7 milijuna inozemnih noćenja u smještajnim objektima s najmanje deset kreveta. To je za 3,8 milijuna internacionalnih noćenja više u odnosu na predhodnu godinu, što predstavlja porast od 5 posto.

Petra Hedorfer, direkorica upravnog odbora Njemačke turističke zajednice (DZT), objašnjava: „Njemački receptivni turizam je u porastu od 5 posto u odnosu na prehodne dvije godine (kada je porast iznosio 1,4 i 3,6 posto). Ovom izvanrednom rezultatu s jedne strane doprinose ekonomska stabilnost i povoljni uvjeti na glavnim izvornim tržistima. S druge strane, ovaj rezultat je također i potvrda našeg kontinuiranog rada na usklađivanju naše globalne marketinške strategije sa strategijama naših partnera kao i izazovima digitalne transformacije. To nam omogućava da efikasnije analiziramo individualne potrebe klijenata i da s našim partnerima kreiramo odgovarajuće turističke ponude.“

Rezultati uspjeha iz Hrvatske – nastavlja se pozitivan trend

Val uspjeha u Hrvatskoj, na najznačajnijem tržištu Njemačke kao turističke destinacije, se nastavlja i bilježi nove rekorde po broju noćenja. U periodu od siječnja do prosinca 2018. ostvareno je ukupno 418.736 noćenja, što predstavlja prosječan rast od 13 posto.

„Već nekoliko godina zaredom Hrvatska bilježi trend rasta: 2017. je bila rekordna godina, a 2018. je donijela novi porast od čak 13 posto u odnosu na taj rekord. To čini Hrvatsku jednim od bitnijih incoming tržišta za Njemačku.” – objašnjava Cristian Sallai, marketing & sales menadžer regionalnog ureda za Rumunjsku, Bugarsku, Hrvatsku, Srbiju, Crnu Goru i Bosnu i Hercegovinu Njemačke turističke zajednice (DZT).

Najjači pokretač rasta s 35,8% noćenja iz Hrvatske je Bavarska, slijedi pokrajina Hessen s 15,6% i Baden-Württemberg 15,2%. Njemačka i dalje učvršćuje svoju poziciju kao atraktivna destinacija za odmor za putnike iz Hrvatske pa turistička putovanja zauzimaju prvo mjesto s 42% od ukupnog broja putovanja za Njemačku. Od toga se 44% turista odluči za posjetu njemačkim gradovima i događajima, zatim slijede kružna putovanja (20%), a za odmor u turističkim područjima se opredijeli 12%. Na poslovna putovanja u Njemačku iz Hrvatske godišnje otputuje 31% od ukupnog broja putnika, a ostala putovanja predstavljaju 26% od ukupnog broja putovanja.
 

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju