Kako niskobudžetni irski avioprijevoznik nije najbolja aviokompanija na svijetu, dobro je poznato, tako da nove neugodne priče u pravilu i ne iznenađuju. Ipak, uvijek se iznova čudimo koliko malo drže do putnika...
189 putnika ostavljeno je u avionu za vrijeme snježne oluje bez hrane, vode i ikakve informacije o mogućem polijetanju aviona više od šest sati.
Avion (Foto: Getty Images)
Avion koji je letio za Madrid zbog lošeg vremena sletio je u Prag. Izvještaji govore kako su se vremenski uvjeti još pogoršavali, a osoblje nije ponudilo vodu i hranu putnicima jer to jednostavno – nisu imali.
Jedan od putnika iz aviona na Twitteru je objavio kako su neki putnici doživjeli napadaj panike, dok su roditelji s malom djecom imali problema prilikom smiravanja najmlađih.
Nadalje, nakon punih šest sati putnici su konačno pušteni iz aviona, nakon čega su prespavali u hotelu na aerodromu i sutradan se vratili u Madrid, nakon ukupno 26 sati putovanja.
Naravno, putnici su sa žalbama nastavili na društvenim mrežama, navodeći kao da se osjećali „otetima“ od osoblja Ryanaira, koje ih je držalo u avionu ne davši nikakve potrebne informacije koje se tiču nastavka leta.
Na kraju su iz Ryanaira poslali priopćenje, u kojem navode kako zbog lošeg vremena nisu mogli nastaviti let prema odredištu, ali da je u konačnici svim putnicima bio osiguran hotelski smještaj. Naravno, dodatno su se i ispričali zbog neugodnosti, no vjerojatno je samo pitanje vremena kad će se neka slična situacija ponoviti.