Tvrtka Ryanair regirala je na članak "Ryanair opet stvara probleme putnicima: Bez hrane i vode čekali 6 sati na polijetanje", navodeći kako smo na našem portalu krivo izvijestili o tome kako su putnici bili bez hrane i vode na letu iz Praga do Madrida koji je kasnio i na kraju je otkazan.

U trendu Piccolina kućica, Gata, Airbnb - 1 70 eura za noć Za savršen odmor dovoljno je svega 19 kvadrata! Dokaz je i ova kućica u okolici Splita Rustica - 4 Velike porcije, ali... Restoran Rustica: "Narodni" restoran na početku Dubrave koji nije ostavio dobar dojam La Pelosa - 2 Sladak život gorkog okusa Talijanski Maldivi? "Plaža koju morate vidjeti" ima pravila koja se neće svima svidjeti

Njihovu reakciju prenosimo u nastavku:

"Snijeg na zračnoj luci u Pragu i spora reakcija službe zračne luke zadužene za odmrzavanja  uzrokovale su brojna kašnjenja u nedjelju (3. veljače), uključujući i ovaj let za Madrid. Posada je otvorila bar u avionu i poslužila osvježenja, ali let je nažalost otkazan jer je posadi završilo radno vrijeme. Svi klijenti dobili su hotelski smještaj i ukrcali se na zamjenski let koji je sljedećeg dana otišao za Madrid. Iskreno smo se ispričali svim korisnicima koji su bili na spomenutom letu."