Tvrtka Ryanair regirala je na članak "Ryanair opet stvara probleme putnicima: Bez hrane i vode čekali 6 sati na polijetanje", navodeći kako smo na našem portalu krivo izvijestili o tome kako su putnici bili bez hrane i vode na letu iz Praga do Madrida koji je kasnio i na kraju je otkazan.

Njihovu reakciju prenosimo u nastavku:

"Snijeg na zračnoj luci u Pragu i spora reakcija službe zračne luke zadužene za odmrzavanja  uzrokovale su brojna kašnjenja u nedjelju (3. veljače), uključujući i ovaj let za Madrid. Posada je otvorila bar u avionu i poslužila osvježenja, ali let je nažalost otkazan jer je posadi završilo radno vrijeme. Svi klijenti dobili su hotelski smještaj i ukrcali se na zamjenski let koji je sljedećeg dana otišao za Madrid. Iskreno smo se ispričali svim korisnicima koji su bili na spomenutom letu."
 

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju