Kako prenosi Poslovni.hr, iz ureda Autobusnog kolodvora Zagreb poručuju kako je postupak on-line kupnje karata vrlo jednostavan: korisnik putem aplikacije "Polasci-odlasci" odabire željeno odredište i datum putovanja te klikom na tipku "Traži" dobiva pregled voznih redova.

Na voznom redu uz stanice i cijene pojavljuje se i opcija "Kupi" za odredišta za koja je moguće kupiti kartu putem Interneta - kako je krajnji rok za kupnju karte putem internet prodaje 24 sata prije polaska autobusa, opcija "Kupi" se ne pojavljuje za ranije polaske.

Korisniku na  adresu elektroničke pošte stiže potvrda o plaćanju te dokument rezervacije s kojim može preuzeti putnu kartu na blagajnama Autobusnog kolodvora od 0 do 24 sata, najkasnije 30 minuta prije polaska. Odjednom se mogu kupiti najviše četiri putne karte, a sve informacije i pomoć pri kupnji karte putem Interneta mogu se dobiti pozivom na broj telefona 01/6008-610 i slanjem upita na akz.podrska@zgh.hr od 6 od 22 sata.

Ako ste barem jednom čekali autobus iz Vele Luke u sedam ujutro, bez informacija o dolasku, smrzavajući se na dolaznom peronu, onda je ovo lijepa vijest. Podržavamo automatizaciju i veselimo se što ćemo sada lakše i kvalitetnije moći iz Zagreba na brojne destinacije. Još samo da naša birokracija uspješno odradi svoj dio posla, i eto Zagreba još više na karti Europe!
 

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju