Nedavne studije su pokazale da konzumacija doručka s višim postotkom proteina – primjerice od 30 do 35 grama po obroku – smanjuje napade gladi tijekom ostatka dana, kao i mogućnost prejedanja. Istovremeno osigurava vam pogonsko gorivo za rad mišića i ostatka organizma.

Proteini ili bjelančevine su osnova svog tkiva i stanica u ljudskom organizmu, najviše ih ima u hrani životinjskog porijekla poput mesa, ribe, jaja i mliječnih proizvoda, ali se nalaze i u orašastim plodovima, grahoricama te žitaricama.

Mišići (Foto: Shutterstock)



Želite li započeti dan na pravi način, konzumirajte navedene namirnice u pravilnim omjerima. Grčki jogurt sljubite s orasima i pahuljicama od cjelovitih žitarica.

Pripremite ukusan i topao sendvič od slanine i jaja, ili fin puding s kvinojom koji će povećati mišićnu masu te vas pripremiti za fizičke napore.

Isprobajte ova tri recepta s visokim postotkom proteina koji će vam dati energije za nove radne pobjede.

>> Nestaje za tren! Kremasti doručak iz staklene čaše za ljubitelje slatkog

>> Sendvič sa slaninom i jajima nakon kojeg ćete polizati prste

>> 'Ubojita' kvinoja: Puding s pistacijom koji će voljeti vaši bicepsi