Hrvatska turistička zajednica predstavila je u sklopu sajma World Travel Market u Londonu novi promotivni spot za Lijepu Našu. Pod starim sloganom "Croatia Full of Life", novi promotivni spot u trajanju od 2:53 minute vodi na najljepše lokacije naše države.

Od idiličnih slavonskih polja, preko čarobnih Nacionalnih parkova do čudesnog Dubrovnika, slavni Hrvati iz svijeta sporta, glazbe, kazališta i filma gledatelje upoznaju s posebnostima Hrvatske.

Osim prepoznatljivih i zapanjujućih krajolika, spot predstavlja i promovira kulturnu i povijesnu baštinu, enogastronomiju, aktivni odmor, nautiku te sve druge dijelove turističke ponude.

Spot je predstavljen na štandu Hrvatske turističke zajednice veličine 280 četvorna metra u Londonu, na kojem je bila i naša reporterka Marina Bešić Đukarić, a za koji se pretpostavlja da će u tri dana posjetiti više od 50 tisuća posjetitelja.

Ovim potezom i službeno je započela promidžba hrvatske turističke ponude na sajmovima za sljedeću turističku godinu.

Pogledajte novi promotivni spot Hrvatske turističke zajednice koji dokazuje da uistinu živimo u najljepšoj zemlji na svijetu.

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju