Većina muškaraca na put kreće sa što manje odjeće i obuće, ali ne mogu ni bez kozmetike. Jedno od rješenja za što brže i bezbolnije pakiranje je – kozmetičku torbicu uvijek držati spremnom.

Kozmetičke torbice prvi su koristili američki vojnici

Iako nam se čini da je spremanje svih higijenskih potrepština u jednu ''pernicu'' trend novijeg doba, ova navika nastala je u prvoj polovici 20. stoljeća. Kozmetičku torbicu izumio je Charles Doppelt, njemački migrant koji se u vrijeme izrade svog novog proizvoda nalazio u SAD-u. Uz pomoć svog nećaka, seriju prvih muških kozmetičkih torbica proizvodio je za američku vojsku u vrijeme Drugog svjetskog rata.

Što se sve krije u muškoj kozmetičkoj torbici?

I dok mi volimo misliti da se puno od tada promijenilo, u muškoj se kozmetičkoj torbici nalazi u većini slučajeva samo ono najosnovnije. Tako u njoj najčešće možemo pronaći gel za tuširanje, dezodorans, žilet, pastu za zube i četkicu. Putujete li u divljinu, u kozmetičkoj torbici svakako trebaju biti zavoji i flasteri. Nikad ne znate u kojim se sve nepredvidljivim situacijama možete zateći.

Ono na što većina nas zaboravlja je krema za zaštitu od sunca jer ju obično povezujemo s ljetnim mjesecima. Jako sunce u proljeće samo čeka da vas uhvati ''nespremne'' te može biti najveći neprijatelj ukoliko imate osjetljivu kožu. Spriječite opekline i razna oštećenja na koži, koja vam mogu u budućnosti itekako naškoditi, odabirom pravilnog zaštitnog faktora.

Veličina je bitna, ali praktičnost je na prvom mjestu

Na putovanju će vam najviše odgovarati mala kozmetička torbica. Kako bi sve stalo, napunite ju proizvodima u malim pakovanjima. Velikim avanturistima bitno je odabrati i kozmetičku torbicu odgovarajućeg materijala za sve vremenske uvjete. Izleti u nepoznato mogu vas dovesti i u blatne i kišne krajeve pa se preporučuje odabrati onu s oznakom vodootpornosti.

Iako još uvijek velik dio muške populacije ne priznaje da vrijeme troši na uljepšavanje, muška kozmetička industrija eksplozivno raste. Amerikanci potroše 6 milijardi eura godišnje, a Britanci u tridesetim godinama, zanimljivo, za kozmetičke proizvode izdvajaju isto koliko i žene. U Hrvatskoj, takvo istraživanje još nije provedeno, no ne sumnjamo da i vi pratite inozemne trendove.

Cjelokupnu CIEN ponudu pogledajte ovdje!

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju